מנורה מבטחים הכירה בהתאגדות עובדיה בהסתדרות

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "יום חג לעובדי מנורה מבטחים. מברך את הנהלת החברה על ההכרה בהתאגדות" ■ מנכ"ל מנורה מבטחים, מוטי רוזן: "מכבד את רצון העובדים ומכיר בהסתדרות כארגון היציג של עובדי החברה"

מוטי רוזן / צילום: איל יצהר
מוטי רוזן / צילום: איל יצהר

מנורה מבטחים מכירה בהתאגדות עובדיה בהסתדרות - כך הוכרז לאחר פגישה בין יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, ומנכ"ל מנורה מבטחים, מוטי רוזן.

עובדי מנורה מבטחים ביטוח החלו להתארגן בהסתדרות בחודש מארס 2015 על רקע רצונם להסדיר את תנאי עבודתם בהסכם קיבוצי ולהבטיח לעצמם ביטחון תעסוקתי.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, מסר כי "זהו יום חג לעובדי חברת מנורה מבטחים ביטוח. אני מברך את מנכ"ל החברה ואת הנהלתה על ההכרה בהתאגדות העובדים ועל כיבוד רצונם האמיתי. אני סמוך ובטוח שנפעל יחד להצלחת החברה ולהשגת הסכם קיבוצי לטובת עובדיה. לעובדי מנורה מבטחים אני יכול לומר בגאווה - ברוכים למשפחת ההסתדרות ולחטיבת חברות הביטוח ובתי ההשקעות בהסתדרות המעו"ף".

לדברי מנכ"ל חברת מנורה מבטחים, מוטי רוזן, "לאחר שמעל לשליש מעובדי מנורה מבטחים ביטוח בע"מ הצטרפו להסתדרות העובדים הכללית, אני מכבד ומעריך את רצונם של העובדים ומכיר בהסתדרות העובדים הכללית כארגון היציג של עובדי מנורה מבטחים ביטוח. אני מודה ליו"ר ההסתדרות על נכונותו להיכנס מיידית למשא ומתן מהיר וענייני לעריכת הסכם עבודה קיבוצי אשר יחול על עובדי החברה".