ישרוטל תקים מלון יוקרה בן 120 חדרים בשדרות ירושלים ביפו

הרשת הודיעה כי רכשה מחצית מבית השקם המיתולוגי בשדרות ירושלים 8 ביפו תמורת 34.7 מיליון שקל

בתי מלון בתל אביב/צילום: תמר מצפי
בתי מלון בתל אביב/צילום: תמר מצפי

רשת המלונות ישרוטל, שבשליטת ג'וליאן לואיס, תקים מלון בשדרות ירושלים ביפו: זאת לאחר שהחברה חתמה על הסכם עם חברת ש.י.א לרכישת מחצית מבניין השקם הפינתי הממוקם בשדרות ירושלים 8 ביפו תמורת 34.7 מיליון שקל.

מדובר בבניין לשימור, בן 3,522 מ"ר בנוי, שנבנה בשנות ה-20 ששימש את שלטונות המנדט הבריטי ולאחר שננטש במלחמת העצמאות, הועבר הבניין לידי הנהלת השקם. ישרוטל תקים במקום מלון בן 120 חדרים לפחות, תחת מותג היוקרה Isrotel Exclusive Collection , כאשר המלון יכלול גם בריכת שחייה, ספא, מסעדה, וקומת מסחר שתושכר לצדדים שלישיים. סך ההשקעה בפרויקט מוערך ב-97 מיליון שקל.

ישרוטל והמוכרת שנשארת בעלת מחצית מהזכויות, חתמו על הסכם ניהול עם חברת הניהול של מלונות ישרוטל לתקופה של 24 שנים ו-11 חודשים. יש לציין כי הסכם הניהול כפוף לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים. ישרוטל יוצגה בעסקה על ידי עוה"ד כרמית בר-און, אורי ימין ועדי שחר ממשרד יהודה רוה ושות'. ש.י.א יוצגה בידי עו"ד רונן כהן.

בימים אלה מקימה הרשת מלון נוסף במתחם תל אביב הקטנה בצפון רחוב הירקון, שיתווסף למלון רויאל ביץ' הממוקם אף הוא בסמך לרצועת החוף של תל אביב. בנוסף, לאחרונה הודיעה הרשת כי רכשה את מלון מצפה הימים בראש פינה תמורת 120 מיליון שקל. ישרוטל היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בשווי של 900 מיליון שקל.