הדבר הבא: צפו בלהיט החם של הקיץ הקרוב לחובבי הים

צפו בווידאו: קטגוריית ה"צעצעועים" בתחום הספורט הימי ממשיכה להתרחב - הכירו את ההמצאה החדשה שמעוררת התלהבות ועשוייה להפוך ללהיט הגדול של הקיץ הקרוב בחופים

ספורט ימי, אקסטרים, צלילה,  Subwing / צילום: וידאו
ספורט ימי, אקסטרים, צלילה, Subwing / צילום: וידאו

תמיד נחמד לגלות עוד המצאה שקשורה בים ומים - וזאת שלפניכם מעניינת במיוחד. הכירו את ה-Subwing - שמאפשר לכם פשוט "לעוף" מתחת למים. המתקן עשוי משתי כנפיים אותן מחזיקים, המחוברות בחבל ארוך וגמיש לסירה השטה במהירות, בדומה לסקי מים. אבל בניגוד לסקי מים, בו אתם עומדים על מגלשיים קשיחים, על הסאבווינג מורכבות שתי חוליות גמישות, המאפשרות לכם לשלוט בתנועה שלכם ולצלול אל תוך המים. אתם יכולים לדאות, לשחות, להלך על קרקעית הים, להסתובב או סתם להיגרר במים ולהתפעל מהנוף התת ימי שמסביבכם.

הבחור מאחורי המכשיר המקורי הזה הוא נורווגי בשם סיימון סיברטסן (Simon Sivertsen), שהיה רק בן 18 בזמן שהגה אותו. סיברטסן התאכזב מהמהירות האיטית בה צלל, בזמן שהיה עם משפחתו בחופשה ביוון, וחיפש אופציה להוסיף קצת ריגוש לכל החוויה.

אם תרצו Subwing משלכם, תיאלצו להיפרד מסכום המתחיל ב-295 דולר, כלומר כ-1,150 שקל לדגם בסיסי מפיברגלס - ועד 895 דולר, כלומר כ-3,500 שקל, לדגם המשוכלל ביותר שעשוי מסיבי פחמן.

קחו בחשבון שזה אומר שאתם גם צריכים להשיג לעצמכם גם סירה ממונעת או אופנוע ים, וגם מישהו שיפעיל אותם, כי נכון לרגע זה אי-אפשר לשכור את אביזר ספורט המים הזה בשום מקום בעולם.