העסקה נחתמה: AHAVA נמכרה לפוסון לפי שווי של 290 מ' ש'

במסגרת ההסכם תרכוש קבוצת פוסון הסינית את מלוא אחזקותיהם של בעלי המניות בחברת AHAVA מעבדות ים המלח, בהם גאון אחזקות, משפחת לבנת, קרן שמרוק וקיבוץ מצפה שלם

באירוע חתימה שנערך הערב (א') במלון מצודת דוד בירושלים, הודיעו קבוצת ההשקעות הסינית פוסון, יחד עם בעלי המניות בחברת "AHAVA מעבדות ים המלח", על הסכם לרכישת 100% בעלות ב-AHAVA לפי שווי כולל של 290 מיליון שקל.

במסגרת ההסכם תרכוש קבוצת פוסון את אחזקותיהם של בעלי המניות בחברת AHAVA, בהם קבוצת גאון אחזקות, משפחת לבנת, קרן שמרוק וקיבוץ מצפה שלם.

באירוע נכחו: נציגי פוסון העולמית בראשות מנכ"ל הקבוצה, ליאנג שינג'ון; מנכ"ל משרד הכלכלה, עמית לנג; מנכ"ל קבוצת גאון אחזקות, גיא רגב; מנהל שמרוק ישראל, מיכה גיגר; טלי סלעי-כהן, שותפה בכירה בשמרוק ישראל; שי לבנת ונציגי משפחת לבנת; נציגי קיבוץ מצפה שלם וקיבוץ קלייה; ורבים נוספים.

ליאנג שינג'ון, יו"ר ומנכ"ל פוסון, ציין באירוע כי "אנו מאמינים מאוד בשוק הישראלי ופועלים כל העת לאתר חברות ישראליות להשקעה ממגוון רב של תחומים. אנו גאים על הוצאתו לפועל של המהלך העסקי לרכישת מותג ישראלי מוכר, מצליח וחזק כדוגמת AHAVA. בכוונתנו להמשיך לפתח ולקדם את הצלחת המותג גם בסין ומדינות אחרות בעולם".

פוסון יוצגה בעסקה בידי משרד הרצוג פוקס נאמן ושות' (עו"ד רן חי - שותף, עו"ד יאיר גבע - שותף ועו"ד ארז אבו). בעלי המניות של AHAVA יוצגו בידי משרד גורניצקי ושות' (עו"ד חיים פרידלנד - שותף, עו"ד יואב מר ועו"ד ניר קנול).