המסחר בוול סטריט הסתיים היום (ד') ביציבות וזאת, לאחר הודעת הפדרל ריזרב שהחליט להותיר, כצפוי, את הריבית ללא שינוי, ולאחר דוחות כספיים מאכזבים של ענקיות הטכנולוגיה אמש לאחר הנעילה. וול סטריט סגרה אתמול במגמה מעורבת שבין עלייה לירידה של 0.2%. 

 

מכירות הבתים שבתהליך לחודש מארס עלו ב-1.4% לעומת הציפיות שדיברו על עלייה של 0.7% בלבד וזאת, לאחר עלייה של 3.5% בחודש הקודם. 

מלאי הנפט עלו בשבוע שעבר ב-2 מיליון חביות, לאחר שבשבוע הקודם נוספו 2.08 מיליון חביות נפט לשוק. מחירי הזהב השחור עולים היום במסחר: מחיר חבית נפט  עולה ל-44.4 דולר וזאת שנגע בתחילת יום המסחר ברמת 45 הדולר לחבית.

אתמול המדדים סגרו במגמה מעורבת שבין עלייה לירידה של 0.2%. אחרי הנעילה אפל  וטוויטר  דיווחו על דוחות מאכזבים לרבעון הראשון, ואיביי  דיווחה על תוצאות שעקפו את הצפי המוקדם.

בתי ההשקעות מתחילים להגיב לדו"חות אפל שפורסמו אמש וראשונה זו הקרן KeyBanc שמורידה את מחיר היעד של אפל מ-127 דולר ל-123 דולר למניה. BMO CAPITAL הצטרפה אף היא למגמה וחתכה את מחיר היעד של אפל מ-130 דולר למניה ל-117 דולר למניה.

הערב הודיע הפדרל ריזרב שהחליט להותיר את הריבית ללא שינוי. בנימוקי ההחלטה רמזו בפד כי הצמיחה הנמוכה מדאיגה, זאת בעוד שוק העבודה מתאושש. בפד מציינים את רמת ההוצאה הנמוכה של משקי הבית ואת רמת ההשקעות הנמוכה בעסקים בארה"ב. ההודעה של הפד גורמת להערכות מנוגדות כשבלומברג מעדיך את הרמזים על העלאת ריבית ביוני בעוד רויטרס מעדיף את ההערכה שהעלאת הריבית מתרחקת עוד.

בשוק האג"ח מפרשים את הודעת הפד בכך שלא תהיה העלאת ריבית קרובה ואף סוחרי אג"ח צוטטו כאומרים שהעלאת ריבית לא תעלה על הפרק עד לפברואר 2017. בהתאם להערכות אלה ירדו התשואות על האג"ח הממשלתי לאורך כל העקום.

 

היום יפרסמו דוחות כספיים פייסבוק  לאחר הנעילה. בואינג , החמיצה את תחזיות הרווח אולם עמדה בתחזית ההכנסות. החברה הציגה רווח רבעוני של 1.22 מיליארד דולר שהם 1.83 דולר למניה לעומת רווחים של 1.34 מיליארד דולר שהם 1.87 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד. בוסטון סיינטיפיק , חברת הצמיגים גודייר  , טקסס אינסטרומנטס  , ועוד.