פיגוע דקירה בנתניה: שני פצועים; המחבל נורה

כוחות משטרה וצוותי מד"א הוזעקו לאזור השוק בנתניה בעקבות דיווח על דקירות במקום ■ פרמדיקים העניקו טיפול ראשוני בשטח לגבר בשנות ה-30 לחייו שנפצע קשה ולאישה שנפצעה בינוני ■ הדוקר נוטרל

חשד לאירוע טרור שני תוך שעות: סמוך לשעה 19:10 דווח היום (ה') על אירוע דקירה באזור השוק בנתניה. על פי הדיווחים לפחות אדם אחד נפצע. נסיבות המקרה נבדקות. כמו כן דווח כי החשוד נורה על ידי כוחות הביטחון, נוטרל ונעצר. על פי דיווחים ראשונים מהזירה מצבו אנוש.

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה, ברחוב ששת הימים בעיר, החלו להעניק טיפול לגבר כבן 30 במצב קשה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון, והחלו בפינויו לבית החולים לניאדו בעיר. כמו כן התקבל דיווח על פצוע בן כ-60 במצב בינוני.

במשטרה התקבל דיווח גם על ירי בפינת הרחובות שוהם ויהלום הסמוכים: נבדקת האפשרות כי מדובר בירי שבוצע לעבר החשוד. מתחזקת ההערכה כי האירוע כולו הוא על רקע לאומני, אך נסיבות המקרה עדיין לא התבררו.

בפיגוע שאירע הבוקר בשכונת החרסינה שבקריית ארבע דקר מחבל בן ה-17 את הלל יפה אראל בת ה-13 בפלג גופה העליון, ככל הנראה בזמן שישנה במיטתה - ופצע אותה באורח אנוש, זאת לאחר שהצליח לחדור לבית המשפחה. לאחר שהובהלה לבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

חברי כיתת הכוננות של היישוב פרצו אל הבית במטרה לעצור את המחבל. הם ירו וחיסלו אותו, ובמהלך האירוע נפגע אחד מהם, כבן 30, שסובל מפצעי ירי.

מספר שעות לאחר פיגוע הדקירה, נפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן להתייעצות ביטחונית. השניים החליטו על הטלת כתר על הכפר בני נעים ממנו יצא המחבל מוחמד טראירה , ועל שלילת היתרי עבודה מהחמולה אליה השתייך. כמו כן הוכנס ביתו של המחבל להליכי לאישור לקראת