סוכן סמוי הביא למעצר של 47 חברי ארגון האוהדים "לה פמיליה"

העצורים, מארגון אוהדי בית"ר ירושלים, חשודים במעורבות בשורת אירועי אלימות, סחר באמצעי לחימה והחדרת אמצעים פירוטכניים למגרשי הכדורגל ■ חלקם חשודים גם בסחר בסמים

אוהדי בית"ר ירושלים בטדי / צלם: שלומי יוסף
אוהדי בית"ר ירושלים בטדי / צלם: שלומי יוסף

סוכן סמוי של המשטרה, שפעל בשבועות האחרונים בארגון האוהדים "לה פמיליה", הביא למעצרם של 47 חברים בארגון. העצורים חשודים במעורבות בשורת אירועי אלימות, סחר באמצעי לחימה והחדרת אמצעים פירוטכניים למגרשי הכדורגל. בסך-הכול נעצרו במהלך המבצע המשטרתי 56 בני אדם, חלקם חשודים בסחר בסמים.

הסוכן הסמוי שהפעילה היחידה המרכזית של מרחב חוף פעל בשורות ארגון האוהדים של בית"ר ירושלים במשך יותר מחצי שנה. פעילותו בשורות חברי הארגון המכונים "הקומץ" הגיעה לשיאה הלילה, כאשר 400 שוטרים ולוחמי מג"ב עצרו את החשודים.

בגל המעצרים שהתרחש במקביל בכל רחבי הארץ נעצרו 47 מחברי הארגון החשודים בסחר באמצעי לחימה ובמעורבות באירועי אלימות. המידע שהביא הסוכן הביא למעצרם של 12 חשודים נוספים בסחר בסמים באזור צפון הארץ.

במהלך הפעילות של הלוחמים והשוטרים נתפסו ברשותם של החשודים 20 רימוני הלם, קילוגרם אחד של חומר נפץ, שני רימוני גז, שני רימוני עשן, מוקש תאורה, 29 אבוקות, 19 רימונים מאולתרים ו-3 פרטי סימון ימיים. במשטרה מבהירים כי צפויים מעצרים נוספים.

עו"ד לירן אוחיון, המייצג את אחד החשודים, שוחח עם חדשות 2 Online ואמר: "מרשי לא קשור לאירועי האלימות ואמצעי הלחימה שהמשטרה מייחסת לו. אני בטוח שבסופו של יום בית המשפט ישתכנע שגרסתו של מרשי נכונה".

עו"ד אוחיון הוסיף כי "הפעם במשטרה הלכו רחוק ומייחסים למרשי חברות בארגון פשיעה, כשאין, אפילו מבחינה תיאורטית, כל בסיס לכך".