נייס מסכמת את הרבעון עם גידול בהכנסות ומעלה תחזית הרווח

הציגה גידול של 9.1% בהכנסות (Non-GAAP) ברבעון השני, שהסתכמו ב-235.4 מיליון דולר ■ העריכה כי הרווח השנתי למניה יעמוד על 3.48-3.58 דולר

 

ברק עילם, מנכ"ל נייס/ צילום: CRC Media
ברק עילם, מנכ"ל נייס/ צילום: CRC Media

נייס  מסכמת את הרבעון השני של שנת 2016 עם גידול של 9.1% בהכנסות (Non-GAAP), שהסתכמו ב-235.4 מיליון דולר. החברה מדווחת כי הרווח הנקי (Non-GAAP) טיפס ברבעון ל-47.9 מיליון דולר, לעומת 39.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי למניה בדילול מלא ברבעון (Non-GAAP) טיפס ל-79 סנט למניה, עלייה של 23% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. 

החברה הודיעה כי תחזית ההכנסות (Non-GAAP) בשנת 2016 מאושררת וצפויה להסתכם בכמיליארד דולר. תחזית הרווח (Non-GAAP) למניה בדילול מלא בשנת 2016 עלתה לטווח של3.48-3.58 דולר. מלבד זאת, החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בסך של 0.16 דולר למניה בגין הרבעון השני של 2016.

"אנחנו שמחים לדווח שוב על ביצועים חזקים ברבעון השני של 2016", אמר ברק עילם, מנכ"ל נייס. "דיווחנו על הכנסות Non-GAAP של 235 מיליון דולר, גידול של 9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בניכוי השפעות מטבע הצמיחה בהכנסות non-GAAP הייתה דו ספרתית של 10%. הצמיחה בהכנסות בשילוב עם מצוינות תפעולית הביאה לגידול משמעותי של 23% ברווח למניה non-GAAP בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה".

"אנו עדים להאצה משמעותית בפתרונות האנליטיקס ובפתרונות הענן. פתרונות האנליטיקס שלנו ממשיכים להוות מנוע צמיחה בזמן שמספר הולך וגדל של לקוחותינו, הן קיימים והן חדשים, מאמצים במהירות את האנליטיקס עבור כמות גדולה של מקרי שימוש. בנוסף, מאז ההודעה על הרכישה של inContact, מובילת שוק הענן של שירות הלקוחות, קיבלנו משובים חיוביים מאוד מלקוחות ומשותפים עסקיים. אנו רואים האצה במספר ארגוני שירות לקוחות המאמצים פתרונות ענן, והשילוב של נייס ו- inContact מציב אותנו במקום המוביל את השוק", הוסיף עילם.

נייס מספקת פתרונות תוכנה לניהול קשרי לקוחות וסיכונים ללקוחות עסקיים. החברה נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב.