מנכ"ל קצא"א אייל כהן עוזב את תפקידו לאחר 11 שנים בחברה

כהן הודיע ליו"ר הדירקטוריון ארז כלפון ולחברי הדירקטוריון על עזיבתו, והוא צפוי לסיים את תפקידו בחברה במהלך חודש נובמבר הקרוב

אייל כהן מנכ``ל קצאא /  צילום: דניאל בר-און
אייל כהן מנכ``ל קצאא / צילום: דניאל בר-און

מנכ"ל קצא"א אייל כהן הודיע היום (ב') על סיום תפקידו בחברה, לאחר 5 שנים בתפקיד המנכ"ל ו-11 שנים בחברה. כהן הודיע ליו"ר הדירקטוריון ארז כלפון ולחברי הדירקטוריון על עזיבתו, והוא צפוי לסיים את תפקידו בחברה במהלך חודש נובמבר הקרוב.

כהן החל את דרכו המקצועית במשרד האוצר באגף החשב הכללי, שם שימש כרכז משרדים כלכליים ותשתיות. בקצא"א שימש במספר תפקידי מפתח בהם סמנכ"ל כספים, סמנכ"ל מסחר ומשנה למנכ"ל, והחל מינואר 2012 מכהן כמנכ"ל החברה.

לדברי כהן, "לאחר 11 שנות עבודה בהן מילאתי תפקידי מפתח בחברה, החלטתי לסיים את כהונתי. היתה לי זכות להוביל את החברה הזו שמהווה אבן יסוד של משק האנרגיה הישראלי והפכה בשנים האחרונות שחקן חשוב במשק האנרגיה הבינלאומי. בצד ההישגים הרבים חווינו לצערי גם פעילות בתקופות ביטחוניות מתוחות בדרום הארץ וכן אירוע סביבתי מורכב בעין עברונה. אופן ההתמודדות והטיפול באירועים אלו הוכיח את החוסן הפנימי והעוצמה של החברה ושל עובדיה המדהימים, שהפגינו יכולות מקצועיות ואחריות חברתית ברמה הגבוהה ביותר. אני סמוך ובטוח שחברת קצא"א תמשיך בתנופת העשייה ותדע להתמודד עם האתגרים הצפויים לה בשנים הקרובות".

היו"ר ארז כלפון: "בשמי ובשם דירקטוריון החברה אני מודה לאייל על תרומתו הגדולה לחברה. אייל הוביל את החברה להישגים ולשיאים חדשים בתקופה מורכבת ורבת אתגרים, ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".