כנס ג'רני: השחקנים החדשים שמאיימים על יצרניות הרכב הוותיקות

עם כניסתן של טכנולוגיות חדשות, תעשיית הרכב העולמית נמצאת בשיאו של תהליך שינוי מואץ ■ בכנס ה-JOURNEY של "גלובס", שיעסוק בנושא זה, ישתתפו הגורמים הגדולים ביותר של תעשיית הרכב העולמית

ג'רני: פאנל רכב/ צילום: שאולי לרנר
ג'רני: פאנל רכב/ צילום: שאולי לרנר

עם כניסתן של טכנולוגיות חדשות, תעשיית הרכב העולמית נמצאת בשיאו של תהליך שינוי מואץ. אותו תהליך נושא בחובו תמורות מרחיקות לכת שישפיעו על כולנו, כמו גם על הכלכלה העולמית.

עד לאחרונה יצרניות הרכב הוותיקות היו שחקניות המפתח בתעשיית הרכב, תעשייה שהשתנתה במתינות לאורך השנים. אך כיום, אל הענף מצטרפים שחקנים עוצמתיים לא פחות: אפליקציות שיתוף, חברות טלקום וטכנולוגיה, אנשי כספים והצרכנים עצמם.

אין זה סוד כי שחקנים חדשים אלו מסמנים את התמורה המשמעותית ביותר המתחוללות בתעשיית הרכב, והיא המוביליות. בעיצומו של תהליך השינוי, אנו ניצבים בפני השאלות: כיצד השחקנים הוותיקים והמסורתיים ישמרו על הרלוונטיות והיתרון היחסי שלהם בתעשייה החדשה? האם הם יכולים לעמוד אל מול האתגרים? להסתגל לשינוי? וכיצד עליהם לשתף פעולה עם השחקנים החדשים בתחום?

בפאנל "הניידות של העתיד - כאשר הטכנולוגיה פוגשת את הנהג" שיעסוק בנושאים הללו במסגרת כנס ה-JOURNEY של גלובס ופירמת הייעוץ וראיית החשבון EY, ישתתפו הגורמים הגדולים ביותר של תעשיית הרכב העולמית וידונו בתמורות ובשינויים הניצבים בפני הענף.

את המושב ינחה ד"ר יורם טורבוביץ', דירקטור בצ'מפיון מוטורס ואלייד גרופ, וישתתפו בו: יובל בהרב, שותף בסטייט אוף מינד, ג'ונתן קרייר, מנהל חברת הבת InMotion של יגואר ולנד-רובר, ארנון דינור, שותף ב- 83North, ג'וזף הייר, מנהל פיתוח עסקי גלובלי בפורד, שחר מרקוביץ', סמנכ"ל דיגיטל בבנק הפועלים ונדב צפריר, שותף מייסד ומנכ"ל ב- Team8.

כנס הג'רני יתקיים ב-28 בספטמבר במלון הילטון, תל-אביב.

לפרטים והרשמה: www.journey-israel.com