סלמונלה במפעל יוניליוור? החברה: האריזות לא יצאו לשיווק

החשד נוגע למוצרי "כריות נוגט" של תלמה, שיוצרו בתאריכים 18.9.16 עד 20.9.16 ■ החברה מבהירה כי כל המוצרים שנמצאים על המדפים עברו בדיקות ובטוחים לצריכה

כריות נוגט של תלמה / צילום: אתר החברה
כריות נוגט של תלמה / צילום: אתר החברה

שוב חשד לסלמונלה ביוניליוור: זמן קצר אחרי שמשרד הבריאות הודיע כי מפעלי החברה תקינים, זה חוזר. החברה מודיעה כי בסדרת ייצור של המוצר "כריות נוגט" של תלמה, שיוצרה בתאריכים 18.9.16 עד 20.9.16, התקבלה אינדיקציה ראשונית להמצאות סלמונלה. בתוך כך מדגישים בחברה כי התוצאה הסופית תתקבל רק מחר (ו') בבוקר, וכי משרד הבריאות עודכן על כך.

עוד מודיעים ביוניליוור, והפעם מראש, כי האריזות שיוצרו בסדרה זו נתונים בהסגר מלא מרגע ייצורם ולא יצאו לשיווק: "החברה ביצעה בדיקה פיזית של המשטחים שבהסגר, כולל מדבקות הזיהוי שעליהם והתאמת המדבקות לתכולה. לאחר השלמת כלל הבדיקות, נמצא כי כל האריזות שיוצרו בסדרת ייצור זו אכן נמצאים בהסגר. מרגע קבלת התוצאה הסופית מחר בבוקר, ובמקרה שתצביע על הימצאות סלמונלה, יוחלט על נוהל השמדה. השמדת האריזות צפויה להסתיים בתחילת שבוע הבא", נמסר מהחברה. 

יוניליוור מבהירה עוד כי כל המוצרים ששווקו ונמצאים על המדפים עברו בדיקות ובטוחים לצריכה.

"בעקבות האירוע שהתרחש לאחרונה במפעלנו בערד, הרחבנו את מערך הבקרה והפיקוח, זאת כדי לוודא ששום מוצר לא יגיע אל השוק בטרם קבלת תוצאות מעבדה מיקרוביאליות תקינות. החברה פועלת על-פי הנחיות משרד הבריאות ועל-פי הסטנדרטים המחמירים של יוניליוור העולמית, כדי להבטיח שכל מוצריה יגיעו למדפים לאחר בדיקות איכות קפדניות, ושהם תקינים ובטוחים לצריכה". 

פרטי הסדרה:

תאריך ייצור 18.9.16 - תוקף 13.9.17 - קו אריזה D

תאריך ייצור 19.9.16 - תוקף 14.9.17 - קו אריזה D

תאריך ייצור 20.9.16 - תוקף 15.9.17 - קו אריזה D