אחת הסיבות לרכישת מכונית של בנטלי היא תחושת האקסקלוסיביות. אבל אותה תחושה יכולה להתאדות כאשר אתם נאלצים להמתין בתור לתחנת הדלק כאחד האדם.

בניסיון למנוע מלקוחותיהם להתחכך בהמון, חברת בנטלי החלה בפיילוט חדש ל"שירותי קונסיירג' לתדלוק", כאשר הנהגים יכולים לוותר לחלוטין על משאבת הדלק, ולבחור היכן ומתי בדיוק הם רוצים שיתדלקו להם את מכונית היוקרה.

את השירות הזה מספקת חברת הסטארט-אפ האמריקאית Filld אשר פועלת כיום בסיליקון ואלי שבסאן פרנסיסקו. מדובר בשירות תדלוק בהזמנה אישית המבוסס על אפליקציית מובייל. כאשר הלקוח מזמין תדלוק דרך האפליקציה, נהג של Filld מגיע עם אחד מרכבי התדלוק של החברה, פותח את מיכל התדלוק באמצעות בלוטות' ומתדלק את הבנטלי במקום.

התשלום נעשה דרך האפליקציה, כאשר המחיר לליטר נקבע על פי התחנה הזולה מבין שלוש התחנות הקרובות ביותר, בתוספת דמי משלוח של 3 דולר. עבור בנטלי השירות מסופק באמצעות אפליקציית Filld for Bentley המהווה חלק מאסטרטגיית "המכונית המקושרת" של החברה.

בעתיד, החברה מתכננת להשיק פיצ'ר של הזמנת תדלוק מראש, המייתרת את הצורך של הנהג להזמין דלק בכל פעם מחדש. המתדלק יגיע על פי הזמנה אוטומטית בהתאם לרמת הדלק במיכל, מיקום הרכב, והעדפותיו השונות של הלקוח.