סקיילקס מרגיעה את הצרכנים וממנה יו"ר חדש: משה ריינס

ריינס ייהנה משכר חודשי של 50 אלף שקל וחבילת הטבות

יעקב לוקסנבורג / צילום:תמר מצפי
יעקב לוקסנבורג / צילום:תמר מצפי

חברת סקיילקס, יבואנית מכשירי סמסונג לישראל, עדכנה הבוקר (ג') על מינויו של משה ריינס לתפקיד יו"ר החברה, במקומו של בעל השליטה, יעקב לוקסנבורג (לוקסי), שכיהן בתפקיד עד כה.

ריינס (54), שכיהן בשנים האחרונות בתפקידים בכירים בחברות סאנדיסק ו-Powermat, ייהנה משכר חודשי של 50 אלף שקל, בונוס שנתי של עד 6 משכורות בהתאם לתוצאות החברה, חבילת אופציות, רכב צמוד מדרגה 4 והטבות נוספות, ובסך-הכול עלות העסקתו השנתית הוערכה בסקיילקס ב-1.6 מיליון שקל.

בדירקטוריון סקיילקס ציינו כי לריינס יש "יותר מ-20 שנות ניסיון ויכולות בתחומי תקשורת סלולרית, מוצרי צריכה טכנולוגיים ופלטפורמת פיתוח עסקים, אשר מילא שורה של תפקידי ניהול ופיתוח עסקי בכירים"; וכן כי "סך התגמול המוצע כולל מרכיבים אשר נועדו להבטיח את פעילותו... לשם השאת רווחי החברה הן בטווח הקצר והן בטווח הבינוני והארוך".

עוד בסקיילקס עדכנו היום על ההשלכות מהתפוצצות מכשירי הסמסונג נוט 7 (Note 7). בחברה מציינים כי המכשיר שהשקתו תוכננה במהלך החודשים ספטמבר-אוקטובר 2016, "לא הופץ בארץ על-ידי החברה, למעט דוגמאות בודדות שאינן למכירה אשר נאספו באופן מיידי עם גילוי הבעיה ובתיאום מלא עם סמסונג, כך שלהערכת החברה אין כל חשש ללקוחותיה".

ההערכה בסקיילקס היא כי "הפסקת ייצור ה-Note 7 לא צפויה להשפיע באופן מהותי על תוצאותיה לשנת 2016", וכן ציינו כי היא "פועלת בשיתוף-פעולה מלא עם סמסונג על-מנת לספק את הביקוש הער למכשירי הדגל של סמסונג אשר הושקו במהלך שנת 2016 ומשווקים על-ידי החברה, תוך הגדלת נתח השוק של החברה וחדירה למגזרים חדשים".

עוד ציינו בסקיילקס כי "החברה רואה באמינות ובטיחות המוצרים אותם היא משווקת ערך עליון, ולפיכך לא תשווק מכשירים אשר אינם עומדים בתקני הבטיחות והאיכות המחמירים ביותר", וכי היא "מצרה על אי-הנוחות שנגרמו ללקוחות אשר ציפו לרכוש את המכשיר".

נזכיר כי חברת סמסונג הודיעה בימים האחרונים על ריקול בנוט 7 - בקשה להחזרת כ-2.5 מיליון מכשירים ראשונים שמכרה בשל הסכנה בשימוש בהם לאחר שהתגלו בעיות ונערמו דיווחים על התלקחויות שהתרחשו בהם. הפרשה האחרונה גררה ירידות חדות במניית סמסונג בבורסה בסיאול שבדרום קוריאה, וסמסונג הורידה בשליש את תחזית הרווח התפעולי שלה לרבעון השלישי של השנה ל-4.6 מיליארד דולר, והורידה ב-4% את תחזית ההכנסות הרבעונית לכ-42 מיליארד דולר.