דוד טאואר בנתניה: מלון מצוין עם קונספט תמוה

קונספט, זה כל הסיפור: יותר ויותר בתי מלון תופרים סיפור קונספט עם ערך מוסף לאורח ■ מלון דוד טאואר החדש בנתניה אמנם מציג סיפור קונספט מעט תמוה, אך מצליח להפתיע עם חדרים אלגנטיים, קולינריה משובחת ולוקיישן מרכזי

חדר במלון דוד טאואר, נתניה/ צילום: ספיר פרץ זילברמן
חדר במלון דוד טאואר, נתניה/ צילום: ספיר פרץ זילברמן

בעולם המלונאות התחרותי של היום אין די בחדרים יפים ונקיים, בשירות אדיב ובאוכל משובח. כדי לבלוט בנוף, בית מלון צריך משהו נוסף. ולמשהו הזה קוראים קונספט - סיפור.

בעליו של מלון fourviere שנפתח באחרונה בעיר ליון שבצרפת, למשל, השכילו לבנות סביבו סיפור קונספט המנציח ומוקיר את מייסדי ויקירי העיר ליון. איך? על דלתות כל אחד ואחד מחדרי האירוח מתנוססת תמונתו של מייסד/יקיר אחר כשסיפור חייו נמצא בצד השני של הדלת. המוטיב חוזר על עצמו גם על גבי המפתחות לחדרים.

מלון דוד טאואר, נתניה. מראה מן החדר / צילום: ספיר פרץ זילברמן
 מלון דוד טאואר, נתניה. מראה מן החדר / צילום: ספיר פרץ זילברמן

fourviere לא לבד. ישנם לא מעט מלונות המשכילים לתפור סיפור מעניין עם ערך מוסף לאורח. ויש מלונות, איך נאמר זאת בעדינות, שכדאי להם לשקול חישוב מסלול מחדש. מלון דוד טאואר החדש והמצוין שנפתח באחרונה בנתניה - כשל דווקא בגזרת הקונספט עם סיפור תמוה ותלוש מהסביבה. מעשייה לא ברורה על סולטן עות'מאני ואהובתו הנסיכה שבאה לידי ביטוי בתמונות קיטש מוזהב במעלית ובלובי.

אבל אם מתעלמים מהקונספט הזה, המלון, כאמור, מצוין. זה מתחיל בלוקיישן המרכזי שלו, סמוך לכיכר העצמאות ובקרבה לחוף הים (מטרים ספורים מהטיילת העירונית), וממשיך באוכל המשובח המוגש בו בניצוחו של השף פיטר האמל, לשעבר שף של מלון רויאל ביץ' באילת. שבחים יש לחלוק גם לספא המפואר שלו, "ויה מאריס", הכולל 9 חדרי טיפולים (אחד מהם זוגי), חמאם טורקי, סאונה יבשה ורטובה, פינות מנוחה עם כיבוד קל, חדר כושר ובריכה פנימית עם נוף לים התיכון.

גם 75 החדרים במלון, שהוקם בהשקעה של 80 מיליון שקל תחת המותג M gallery by Sofitelמבית קבוצת מלונות Accor הצרפתית, מעוצבים באלגנטיות ובטוב טעם ומציעים את כל הפסיליטיז העדכניים: מכונת קפה, טלוויזיה חכמה, מיטת קינג סייז נוחה, אינטרנט, שיחות קוויות חינם ומרפסת מרווחת המשקיפה לים.