המשחק המסוכן שצובר תאוצה ברוסיה - ועלול להתפשט בעולם

אקט שהתרגלנו לראות רק בסרטים אלימים במיוחד או בתיעוד משטרתי, הפך לאחרונה למשחק פופולרי במיוחד בקרב צעירים ברוסיה, ויש סיכוי לא רע שגם יהפוך לאטרקציה הבאה של לאס וגאס ■ כל הפרטים בווידאו

רולטה רוסית בטייזר, משחקי הימורים, רוסיה, לאס וגאס / צילום: וידאו
רולטה רוסית בטייזר, משחקי הימורים, רוסיה, לאס וגאס / צילום: וידאו

משחק חדש שמטריף צעירים ברוסיה הוא רולטה רוסית, באותה המתכונת של המשחק המקורי, אלא שאת הכדורים הקטלניים מחליפים כדורי טייזר. מדובר בכדורים הנורים מנשק חם, אבל אינם קטלניים. מה שהכדורים עושים הוא להעביר זרם חזק דרך גופו של הקורבן.

הכדורים בנויים כגשר ששני קצותיו דוקרניים ובמרכזו שבב שנותן שוק חשמלי; כשכדור כזה ננעץ בגוף הקורבן, נסגר מעגל חשמלי, והקורבן מקבל זרם לא נעים בכלל. זה לא אמור להרוג או לפצוע, פשוט לנטרל.

מאחורי המשחק מעורר המחלוקת עומד בחור בשם ולרי אסצ'נקו שמגיע מתחום ה-MMA.

המשחק כבר תופס עניין רב ברחבי רוסיה, וניתן לראות אותו בלא מעט סרטונים ברחבי הרשת. באופן טבעי, זה רק עניין של זמן עד שהוא יגיע למקומות נוספים בעולם - וספציפית לארצות הברית.

אסצ'נקו סיפר בראיון ל-Sun כי יזם מלאס וגאס מעוניין לרכוש ממנו את הפורמט ולהריץ משחקי רולטה רוסית עם פרסים כספיים בבירת ההימורים העולמית. לדברי אסצ'נקו, הפרס לזוכה יהיה בסדר גודל של מיליון דולר. לנו יש תחושה שזה יתפוס תאוצה די מהר בארצות הברית, ואולי לא רק בווגאס.