מי חגג עם בר רפאלי במסיבה של ה. שטרן ברוח "גטסבי הגדול"?

וגם: על מה מתחרט אבי זאבי, שותף בקרן כרמל ונצ'רס?

שעשוע וקבישר/ צילום: אביב חופי
שעשוע וקבישר/ צילום: אביב חופי

היהלום שבצמרת

מי חגגו במסיבה שכולה בסימן "גטסבי הגדול"?

ביום חמישי ערכה חברת ה. שטרן, בדופלקס שבקומה ה-38 של מגדל מאייר בתל-אביב, ערב גאלה חגיגי לכבוד השקת התכשיטים החדשים של המותג - קולקצייתPEARLS OF GENESIS. את השלל הנוצץ הזה ענדה לדוגמה הדוגמנית בר רפאלי, שהציגה לנוכחים תכשיטים בשווי 50 אלף דולר.

הערב נערך, כך על-פי ההסברים, בסגנון יוקרתי ראוותני משהו, א-לה-המסיבות של "גטסבי הגדול". המגיעים נכנסו לאווירה מיד עם היכנסם למעלית בה מוקם בר קוקטיילים.

עוד הסתובבו בקהל המוזמנים: שרון רוזנברג, מנכ"לית ה.שטרן; והמשנה למנכ"לית, עדן הופמן; עו"ד מירי טוכמאייר; עו"ד ברוריה לקנר; ישראלה שטיר; ליאת מוליוב, מבעלי אדידס ישראל; ורד רוזן, רעייתו של ברק רוזן, בעלי חברת קנדה ישראל; מיה ורטהיימר; איש העסקים יקיר שעשוע ורעייתו מרינה קבישר; ואחרים.

שעשוע וקבישר/ צילום: אביב חופי
 שעשוע וקבישר/ צילום: אביב חופי

גאווה ישראלית

אלי פייגלין מופתע במילאנו

אלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק של אבן קיסר, התבשר בסוף השבוע האחרון כי מותג המטבחים שובץ ברשימת "המותגים הנחשקים בעולם" של מגזין האדריכלות והעיצוב "דיזן" (deezen) מגזין שמקורו בלונדון.

בשבוע שעבר בחר המגזין באבן קיסר במקום ה-63 כשהיא המותג הישראלי היחיד ברשימה. לדברי פייגלין, הבחירה בו התבצעה על סמך שיתופי פעולה עם מעצבים בינלאומיים בהם טום דיקסון, פליפ מלואה ועוד.

אגב, את הבשורה המשמחת קיבל פייגלין בדיוק במהלך ביקור עסקי במילאנו שבאיטליה, ובעיצומן של ההכנות לשבוע העיצוב הבינלאומי בו הוא לוקח חלק.

הזמנה לפגישה עם עם פרופ' רוג'ר פארמר

רוג'ר אי. איי. פארמר, פרופסור בכיר לכלכלה באוניברסיטת UCLA, יגיע לישראל כדי להשתתף בוועידת ישראל לעסקים, וייקח חלק במושב מליאה מיוחד שיפתח את הוועידה ויעסוק בהערכת סיכונים ואיתור הזדמנויות בכלכלה העולמית.

פארמר זכה בפרס מוריס אלה בתחום מדעי הכלכלה, בזכות עבודתו בתחום אי-היעילות של שווקים פיננסיים. הוא שימש כיועץ לבנק המרכזי של אטלנטה, לבנק המרכזי של אוסטרליה, לבנק המרכזי האירופי ולבנק אוף אינגלנד, והוא חוקר אורח בבנק המרכזי של סן פרנסיסקו ובקתדרה בבנק המרכזי של אנגליה.

ספריו ומחקריו מספקים פרדיגמה מאקרו-כלכלית חדשה ומסגרת מוניטרית ופיסקלית ליציבות כלכלית במאה ה-21.

ועידת ישראל לעסקים 2016 תיפתח ב-10 בדצמבר ותארח דמויות בכירות בינלאומיות מתחומי הכלכלה והעסקים וכן מקבלי החלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה בישראל.

הטכנולוגיה של רוסק-עמינח

וגם: על מה מתחרט אבי זאבי, שותף בקרן כרמל ונצ'רס?

אל שבוע היזמות הגלובלי שנפתח אתמול (ב'), הצטרף גם בנק לאומי. אתמול פתח הבנק את שבוע האירועים שלו, ואף הכריז על חודש נובמבר כחודש החדשנות, במסגרתו יקיים הבנק שלל אירועים שכולם בסימן חדשנות, היי-טק וכמובן פינטק.

רקפת רוסק-עמינח, מנכ"לית הבנק, פתחה את האירוע שהתקיים בבר friends בתל-אביב, ודיברה על השינויים שעובר עולם הבנקאות. יחד איתה דיברו אבי זאבי, שותף מנהל בקרן כרמל ונצ'רס; ואלה מטלון, יו"רית GEN ישראל.

זאבי סיפר כי משקיע בדרך כלל יוצא מנקודת הנחה שרוב החברות לא יצליחו. כשנשאל אם יש השקעה שהוא מתחרט שלא ביצע, ענה כי הוא דווקא "יותר מתחרט על השקעות שכן ביצע".

מטלון הייתה זו שעודדה את הקהל והעידה כי "ממחקר שנערך בהרווארד התברר שיזמים הם לא אופטימיים מדי, אלא דווקא ריאלים. כל היתר הם פשוט פסימיים מדי".

זאבי ורוסק עמינח/ צילום: כפיר סיוון
 זאבי ורוסק עמינח/ צילום: כפיר סיוון

הטכנולוגיה של אשר-טופילסקי

וגם: מה מנכ"לית מיקרוסופט חושבת על חשיפה למסכים?

מכון אדלר ערך היום (ג') בבית חיל האוויר בהרצליה, את כנס היובל שלו שעמד בסימן "השפעות הטכנולוגיה על היחסים", אותו הובילה מנכ"לית המכון אסנת הראל.

בכנס לקחה חלק גם לילך אשר-טופילסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט. אשר-טופילסקי דיברה בהרצאתה על השפעת הטכנולוגיה על העולם הפיננסי והשפעתו של זה על התא המשפחתי. לדבריה "היום משפחה בישראל צריכה לדבר על כסף בתא המשפחתי הגרעיני באופן פתוח, עם הילדים. צריך להסביר לילדים על המצב המשפחתי הפיננסי, ובכך הטכנולוגיה מסייעת".

עוד בכנס, שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, הסבירה בברכת וידאו שהוקרנה על גבי מסך בכנס, כי "לא יכול להיות שבגיל צעיר ניתן לילדים מסכים, רק כי זה מה שנוח ומתאים לנו. עלינו להקנות להם הרגלים וגבולות כבר מגיל צעיר".

הראל ואשר טופילסקי/ צילום: פלג אלקלעי
 הראל ואשר טופילסקי/ צילום: פלג אלקלעי