עדויות נוספות על תקיפה מינית נגד איש הנדל"ן אלון קסטיאל

עדויות נוספות החלו להצטבר נגד קסטיאל, איש הנדל"ן וחיי הלילה, שהורחק מכמה מועדונים בת"א עקב טענות על הטרדה מינית נגד נשים

לאחר הפרסומים על אלון קסטיאל, איש הנדל"ן וחיי הלילה, שהורחק מכמה מועדונים בעיר עקב טענות על הטרדה מינית נגד נשים, עדויות נוספות החלו להצטבר נגדו. באתר "המקום הכי חם בגיהנום", שבו פורסמה לראשונה הפרשה, פרסמו אתמול (שבת) עדות חדשה נגד קסטיאל, על תקיפה מינית קשה.

בעדות מספרת ד' כי בשנת 2014 שוחחה עם קסטיאל בפייסבוק, עד שקבעו ללכת יחד למסיבה במועדון בתל אביב. "הוא בא לאסוף אותי, ואמר שבמקום נלך ליום הולדת של מישהו אחר. כשהגענו הוא החל לתת לי צ'ייסר ועוד צ'ייסר ועוד אחד והתרכז בלהשקות אותי כאילו אין מחר", כתבה ד'. "הייתי מאוד שיכורה. המשכנו משם לבר אחר ואז הוא התחיל לנשק אותי. התנשקתי איתו אבל כבר הייתי מעורפלת בשלב הזה. ואז הלכנו, כנראה במונית, כי מאותו רגע היה לי בלקאאוט ואני לא זוכרת כלום".

"ואז אני פתאום מתעוררת בתוך סיטואציה שבה הוא חודר אלי כשאני על השולחן ואני בוכה וזה כואב וזה ברוטלי ואני לא יכולה להגיד כלום, אני לא מצליחה להגיב. כאילו שאני בניתוח. זה משהו שמעלם לא הרגשתי", סיפרה ד'. "עברו שעות עד שהצלחתי בשמונה בבוקר או בתשע להרים את עצמי פיזית וללכת הביתה. וזה לא היה עניין של אלכוהול".

על פי עדות נגדו, שהגיעה לידי וואלה! NEWS, "לפני כמה שנים פגשתי אותו ב'ברקפסט', הייתה לנו היכרות עבר. הוא התחיל איתי באגרסיביות, ועל אף שלא שתה, ניסה לדחוף לי לשון לפה באגרסיביות פעמיים, עד שנאלצתי להיות מאוד תקיפה וללכת מהמקום".

ב"המקום הכי חם בגיהנום" פורסמו שש עדויות נוספות, שסיפרו לאתר על תקיפות מיניות שעברו, לכאורה, מידיו של קסטיאל. עקב הטענות, הורחק קסטיאל מהמועדונים הבלוק, הדלי, הברקפסט והפנדה שבתל אביב על ידי בעלי המועדונים. כמו כן, פורסמה עדותו של די ג'יי מוכר בעיר, שטען כי היה עד לשני מקרי הטרדה במהלך עבודתו.

בתגובה לפרסום ב"מקום הכי חם בגיהנום", מסר קסטיאל: "אני מכבד ומוקיר בני אדם, את כולם. ככל שהתנהגותי כלפי אישה כלשהי התפרשה על ידה או על ידי אחרים כבלתי ראויה הרי אני מתנצל על כך מאוד, שכן אין ולא הייתה לי מעולם כל כוונה רעה. כמו כן, אני מבקש סליחה מעומק ליבי אם פגעתי במישהי".