מלון 65 הוא המלון החדש ביותר של רשת אטלס הכוללת 15 מלונות בוטיק מחיפה ועד אילת, תשעה מהם בירושלים. כל מלון מעוצב אחרת ולכל אחד הייחודיות שלו תוך דגש על עיצובים, רצוי של מעצבים מקומיים ושפים בעלי שם האמונים על הפן הקולינרי במלון.

מלון 65 עונה על ההגדרות האלה: הוא שוכן במבנה עגול יפהפה ששימש בעבר כבניין משרדים ושמות של מעצבים כמו אריק בן שמחון ולאה מלר חתומים על עיצוב החללים הציבוריים והחדרים. מלון 65 משתרע על 8 קומות והוא כולל 74 חדרים ושתי סוויטות.

אמנם הוא גדול ביחס למלונות בוטיק, אך עדיין הוא מספק את החוויה העומדת מאחורי ההגדרה הזו, כלומר תחושה אינטימית ושירותית לצד עיצוב מוקפד. אלא שבהעדר פיקוח או הגדרה מוסדרת למונח "מלון בוטיק", נדמה שהשימוש הנפוץ בה כיום מייצר זילות לרעיון.

קהל יעד שמאפיין את נישת מלונות הבוטיק הם אנשי עסקים, המבקרים היציבים ביותר של תל אביב שלא במקרה דואגים לשלב בילויים עם הביקור העסקי בארץ - המיקום של המלון ממש בלב השדרה הפועמת של העיר היא נקודה חשובה שעומדת לזכותו. החדרים מעוצבים בשני קווים עיקריים, הם מרווחים, נעימים וכוללים נוף אורבני כמצופה.

על התפריט במסעדת המלון, קפה 65 - אמון השף אוראל קמחי והשבוע אף נפתחה המסעדה לקהל הרחב ובה בין היתר מוגשת ארוחת בוקר, שכלולה במחיר הלינה לאורחים, והיא - לא פחות מנפלאה. לקהל הרחב מחיר הארוחה עומד על 95 שקל. בשורה התחתונה - אם מתחשק לכם לברוח מהמציאות היומיומית לנופש תל אביבי לעילא ומלון עם נוף לים אינו בגדר חובה עבורכם? מלון 65 בהחלט מספק את הסחורה, כמה עולה התענוג? המחיר ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר עומד על 780 שקל, באמצע השבוע או בסוף השבוע.