"נראה שטראמפ וביבי הולכים להיות חברים נפלאים.. אני חייבת להודות, אני מאוהבת בביבי נתניהו", כך צייצה אתמול (א') כוכבת הפורנו לשעבר ג'נה ג'יימסון בתגובה לדברים שאמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בפורום סבן. ג'יימסון לא הסתפקה בזה ופרסמה שורת ציוצים שמראים על אהבתה לנתניהו: "שרה בת מזל; ביבי הוא בהחלט ההגדרה לגבר ישראלי לוהט".

ג'נה ג'יימסון / מתוך טוויטר

ג'יימסון נשואה ליהלומן הישראלי ליאור ביטון ונמצאת בהליכי גיור. היא הביעה בעבר תמיכה גדולה בישראל ואף הביעה את אהדתה לישראל באמצעות תמונה שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה ובה היא עם לבוש תחתון בלבד וציור של דגל ישראל על גבה.

ג'נה ג'יימסון / צילום: מתוך טוויטר

ג'נה ג'יימסון / מתוך אינסטגרם

ג'נה ג'יימסון / צילום: מתוך טוויטר

ג'יימסון החלה ב"מתקפת" הציוצים שלה אתמול, לאחר שנתניהו פרסם ראיון מצולם עבור פורום סבן שנערך בוושינגטון. ראש הממשלה התייחס להסכם הגרעין עם איראן ואמר שהוא מצפה לדון עם הנשיא הנבחר של ארה"ב, דונלד טראמפ, על "ההסכם הרע" הזה. "ישראל מוסיפה להיות מחויבת למנוע מאיראן השגת נשק גרעיני. זה לא השתנה ולא ישתנה. אני מתנגד לעסקה, מפני שהיא אינה מונעת מאיראן השגת נשק גרעיני".

במה שאפשר לפרש כקריאה לממשל הנכנס לא לנקוט מדיניות בדלנית, אמר נתניהו כי ארה"ב מוסיפה להיות המעצמה הדומיננטית בעולם כולו ובמזרח התיכון. לדבריו, על סמך שיחתו עם טראמפ לא מכבר, הנשיא החדש אינו עומד להתעלם מבעיות גלובליות. "ההפך הוא הנכון", לדבריו.