שני פתרונות נחמדים ויעילים יכולים לשדרג לכם בקלות את הנסיעה לחו"ל - ולא רק. הראשון הוא בגדר ה"פלסטר" שכדאי שיהיה בתיק לכל צרה שלא תבוא - והצרה היא סוללה עם 0% בנייד - בעיקר אם הסלולרי שלנו הוא גם המצלמה המתעדת את החוויה.

מדובר בפיתוח ישראלי של חברת פאואר מיי-טק ושמו באטריקס. זוהי כאמור סוללת גיבוי לטלפון הנייד בגודל של כרטיס אשראי, כשהיא מגיעה טעונה למשך 3 שעות לשימוש חד-פעמי, גם לא רציף.

הספק הטעינה משתנה בהתאם לטלפון שלכם ולדפוסי השימוש בו - אנחנו הצלחנו להגיע מ-0% ל-60% בטווח של פחות משעה במכשיר אייפון. הסוללה מגיעה עם חיבור המתאים לכל סוגי האנדרואיד, כאשר למכשירי אפל נדרש מתאם קטנטן שעלותו כ-5 שקלים. המחיר לסוללה שנמכרת בסניפי הדואר ובקיוסקים הוא 25 שקל.

המוצר השני מתאים במיוחד לימים הקרים, והוא לא רק מחמם אלא גם יעיל. מדובר בכובע גרב שחמוש באוזניות בלוטות' - מה שמייתר את הצורך באוזניות החוטים הרגילות. הכובע מגיע עם סוללה נטענת המספיקה להאזנה למשך 6 שעות.

המחיר של הכובע עומד על כ-70 שקל, והוא נמכר באתרי אינטרנט המתמחים בגאדג'טים דוגמת גאדג'ט ליין. נציין כי קיימות גרסאות יקרות יותר המגיעות גם למחיר של 300 שקל - למשל כובע גרב הכולל גם דיבורית מובנית, טכנולוגיה מנדפת זיעה ומגוון עיצובים הנמכר בביקונקט.