עו"ד אמיר ברטוב עוזב את ליפא מאיר ומצטרף למשרד שמעונוב

ברטוב, שהיה שותף בשנה האחרונה להליך ההבראה הסוער של רשת מגה, מצטרף למשרד שמעונוב ושות' יחד עם שותפה נוספת במשרד ליפא מאיר, עו"ד עיינה וקסלר, ועם עו"ד איילת ברקוביץ

עו"ד אמיר ברטוב / צילום: תמר מצפי
עו"ד אמיר ברטוב / צילום: תמר מצפי

עו"ד אמיר ברטוב - שהיה שותף בשנה האחרונה להליך ההבראה הסוער והיצרי של רשת מגה שקרסה, ונמכרה לבסוף בהצלחה לרשת יינות ביתן - עוזב את תפקידו כשותף בכיר במשרד עורכי הדין ליפא מאיר ומצטרף למשרד עורכי הדין שמעונוב ושות'. ברטוב מצטרף למשרד שמעונוב יחד עם שותפה נוספת במשרד ליפא מאיר, עו"ד עיינה וקסלר, ועם עו"ד איילת ברקוביץ'. 

עו"ד ברטוב, המתמחה בעסקאות מיזוג, רכישה ומימון וייצוג חברות בקשיים, בדגש על הבראה והסדרי חוב, ליווה בשנים האחרונות את הסדרי החוב המורכבים במשק הישראלי, דוגמת אפריקה ישראל, דלק נדל"ן, אי.די.בי פיתוח, קרדן, בית חולים ההדסה, מגה קמעונאות ועוד.

עו"ד ברטוב עבד במשרד ליפא מאיר ב-20 השנים האחרונות (מתקופת התמחותו), כאשר בשנים האחרונות שימש כשותף בכיר במשרד ליפא מאיר וכראש תחום ניירות ערך, הסדרי חוב וחדלות פירעון.

משרד שמעונוב ושות', שיוסד בשנת 1993 על-ידי עו"ד ישראל שמעונוב, מתמחה בשוק ההון ומלווה חברות ציבוריות הנסחרות בבורסה בהנפקות ותשקיפים, עסקאות מיזוג ורכישה (M&A), הצעות רכש, שינויי מבנה וכן בכל הסוגיות הקשורות בדיני ניירות ערך ודיני תאגידים. בין לקוחות המשרד חברות מקבוצת קרסו, קבוצת יצחק תשובה, פתאל, קנדה ישראל, בראק קפיטל, קבוצת לוזון ועוד.

למשרד שמעונוב יש תת-התמחות בייצוג חברות זרות, ובמיוחד חברות אמריקאיות, המבקשות להציע ניירות ערך לציבור בישראל. המשרד ליווה את הרוב המכריע של ההנפקות של חברות אמריקאיות אשר הציעו ניירות ערך לציבור בישראל. 

המשרד מדורג דרך קבע במדריכי הדירוג המקומיים בקבוצת הדירוג העליונה (Top Tier) וכן מדורג על-ידי המגזין הבינלאומי המוביל והיוקרתי "Legal 500" בקבוצת הדירוג העליונה (Top Tier) בתחום שוק ההון וניירות ערך. עו"ד ישראל שמעונוב דורג גם ברשימה היוקרתית Leading Individuals של מדריך זה. 

במשרד שמועונוב מקווים שהצטרפותו של עו"ד אמיר ברטוב תאפשר למשרד להעמיק ולהרחיב את מגוון השירותים הניתנים ללקוחותיו. 

עו"ד שמעונוב מסר: "אני רואה בהצטרפותו של אמיר הזדמנות שתאפשר למשרד הבוטיק שלנו להעמיק ולגוון את הבסיס האיתן שלנו בשוק ההון הישראלי ואת הנוכחות המקצועית שלנו בתחום זה. אמיר הוא חבר, ויש לנו היכרות אישית רבת-שנים. אמיר מתאים ל-DNA הייחודי של משרדנו, ובטוחני כי יחד נכבוש פסגות חדשות". 

עו"ד ברטוב מסר על רקע עזיבתו את משרד ליפא מאיר כי "משרד ליפא מאיר ושות' היה לי לבית חם וטוב במשך שנים רבות. כאן התחלתי את דרכי המקצועית, ואני אמשיך לשתף פעולה עם משרד ליפא מאיר ולעבוד יחד על שורה של תיקים. ליפא מאיר היה המנטור שהתווה לי את הדרך המקצועית, ואני שמח שהייתה לי ההזדמנות והכבוד לעבוד אתו לאורך שנים. אני מכיר תודה עמוקה לשותפיי, לעורכי הדין ולכל הצוות במשרד ליפא מאיר ושות' על שנים של עבודה פורייה ומוצלחת, ואני מלא ציפייה לצאת לדרך חדשה כשותף של ישראל שמעונוב, שהוא חבר ועורך דין מוביל בישראל בתחום שוק ההון". 

עו"ד ד"ר ליפא מאיר הוסיף כי "אמיר הוא מעורכי הדין המוכשרים עימם עבדתי לאורך השנים. אני בטוח שדרכינו יפגשו גם בהמשך ושנמשיך לשתף פעולה. אני מאחל לו בשמי ובשם המשרד הצלחה רבה בהמשך דרכו".