יש חיים אחרי תנובה: אריק שור מונה ליו"ר תדביק

וגם: בקרן לחקר הסרטן בישראל מוכיחים שאפשר לעשות חיים

אריק שור / צילום: תמר מצפי
אריק שור / צילום: תמר מצפי

מתנובה לתדביק

אריק שור מונה ליו"ר תדביק

מנכ"ל תנובה לשעבר, אריק שור, מצטרף להנהלה הבכירה של תדביק, הפועלת בתחום פתרונות לאריזה גמישה, מדבקות ומיכון תעשייתי. בתחילת השנה סיים שור כהונה של 7 שנים בתפקיד מנכ"ל תנובה וכעת מונה ליו"ר פעיל של תדביק.

בתפקידו החדש עתיד שור לפעול לצד מנכ"ל החברה, גילי דרורי.

"שור מביא איתו ניסיון ניהולי רב, ידע ויכולות מוכחים בהובלת מערכות גדולות, עם ניסיון בין-לאומי וחשיבה אסטרטגית", מפליג המנכ"ל דרורי בשבחו של היו"ר החדש שלו והוסיף: "לפני קבוצת תדביק אתגרים והזדמנויות גדולות בישראל ובעולם, ואני בטוח שהניסיון הרב והמגוון של אריק יסייע לנו להוביל את החברה על פי התכניות האסטרטגיות שלה".

עם אישור אסיפת בעלי המניות יהיה שור זכאי לדמי ניהול חודשיים בסך 45 אלף שקל, והשתתפות בהוצאות החזקת רכב בסך 5,000 שקל. תדביק נוסדה בידי אילן דרורי ז"ל ומשפחת דרורי שולטת ביותר מ-50% ממנה. היא מעסיקה כ-1000 עובדים, מהם 700 באתרי היצור שנמצאים באזור התעשייה תרדיון, בקרית אריה, בנגבה, בשדרות ובמקומות נוספים בחו"ל.

תדביק סיימה את 2015 עם רווח של 15.3 מיליון שקל ועם הכנסות של 743 מיליון שקל.

אריק שור / צילום: תמר מצפי
 אריק שור / צילום: תמר מצפי

זיכרון דברים

השופטת אבניאלי מפרגנת

אם תהיתם היכן עובר הגבול באחריותם של היועצים המשפטיים, בוודאי תשמחו לדעת שבשבוע שעבר ערכו משרד עורכי הדין גדעון פישר וארגון ACC - לשכת היועצים המשפטיים הפנימיים, כנס בדיוק בנושא הזה, בקומה ה-49 של מגדלי עזריאלי.

ד"ר דפנה אבניאלי, שופטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב, התייחסה כבר בדברי הפתיחה שלה לאקטואליה ודיברה על עו"ד אחז בן ארי, היועץ המשפטי של משרד הביטחון, שהעיד בעניין פרשת הצוללות ודיווח למנכ"ל משרד הביטחון לשעבר, דן הראל, על פנייתו של עו"ד דוד שמרון אליו בנושא זה.

אבניאלי סיפרה לנוכחים שהיא עצמה אף מכירה באופן אישי את בן ארי, כבר מימיו כיועץ המשפטי של עיריית תל-אביב-יפו. לדבריה "הוא פעל בחכמה כאשר שלח מייל קצר ותמים, שבו תיעד באמצעות 'זיכרון דברים', והסביר את שנאמר לו. הוא דיווח, ובכך עשה את השלב הראשון והחשוב, כיועץ משפטי", היא סיכמה.

עוד נכחו והאזינו: אבי חודין, מנכ"ל נתיבי איילון; השופטת בדימוס נורית אחיטוב; השר ראלב מאג'דלה; עו"ד דפנה פישר ורון בלקין, נשיא ACC.

בלקין אבניאלי ופישר / צילום: אילן ספרא
 בלקין אבניאלי ופישר / צילום: אילן ספרא

מאסטר שף

אלעד קומיסר מציג לאירופאים את הדבר החם הבא

בכל הנוגע לסטארט-אפים בתחום המזון ולתעשיית הפודטק, אתם יכולים להיות רגועים. אחת החברות הפועלות בחממת הפודטק - thekitchen - של שטראוס, שוקדת על יצור חלבון מ... זבובים.

פיתוח של הסטארט-אפ Flying Spark מפיק אבקת חלבונים מזחלים של זבוב פירות, כאשר עסקינן בחלבון זול לייצור, שמכיל גם חומצות אמינו, ברזל, סידן, אומגה 3 ומגנזיום.

סטארט-אפ זה, היה אחד מכמה מיזמים שאפתניים, אותם הציג בשבוע שעבר אלעד קומיסר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בשטראוס,שאירח בחממה באשדוד משלחת נספחים מסחריים ממדינות האיחוד האירופי.

הביקור, שנערך ביוזמת איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים, ביקש להציג את תעשיית הפודטק הישראלית לנספחים העוסקים בעידוד הסחר המשותף בין ישראל לאירופה, בהם: קאמן מינקוב מבולגריה, סטפן דור מהאיחוד האירופי, טנג'ה האט מגרמניה וסוזנה רוט מספרד.

את הביקור הובילו קומיסר; ואמיר וינברג ויונתן ברגר, מנכ"ל החממה וגליה שגיא, מנכ"לית איגוד המזון.

קומיסר וינברג ברגר והמשלחת/ צילום: עומרי שפרן
 קומיסר וינברג ברגר והמשלחת/ צילום: עומרי שפרן

ארוחה עסקית

דורון כהן, יו"ר ומנכ"ל דן אנד ברדסטריט ישראל, וסיגל מאור, המשנה למנכ"ל, אירחו במסגרת וועידת ישראל לעסקים של "גלובס", מנכ"לים ומנכ"ליות לארוחת צהרים ומפגש נטוורקינג.

נפגשו וסעדו: איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; אברהם נובוגרוצקי, יו"ר אפריקה ישראל; חנה פרי-זן, יו"רית פעילים; יצחק לקס, יו"ר עמידר; סגי איתן, מנכ"לית נכסים ובניין; משה לחמני, יו"ר שיכון ובינוי; שמעון אלקבץ, מנכ"ל הראל פיננסים; ואחרים.

אברכהן וכהן/ צילום:ניב קנטור
 אברכהן וכהן/ צילום:ניב קנטור

בדרך אל הניצחון

בקרן לחקר הסרטן בישראל מוכיחים שאפשר לעשות חיים

איש העסקים תמיר גילת, יו"ר הקרן לחקר הסרטן בישראל, ערך אמש (א') בחוות רונית את אירוע ההתרמה השנתי של הקרן, תחת השם - Alive.

האירוע התקיים ביוזמתו של יזם ההיי-טק שרון טל, לזכרו של אחיו יניב טל ז"ל. המטרה: העלאת המודעות והחשיבות לחקר הסרטן בישראל וגיוס תרומות למימון חוקרי הסרטן המצטיינים בישראל, כאשר הארגון כולו פועל בהתנדבות. בסופו של הערב, שהופק ללא עלות על ידי חברת ההפקות ברדוגו, הסתכם סך כל התרומות שגוייסו במיליון שקל.

נותנות החסות לאירוע חברת טמפו; רוסריו קפיטל, אשטרום נכסים, דיסקונט, הראל ביטוח, מדיקל סנטר הרצליה ועוד. במתרשמים, מעלים את החשיבות ותורמים: עו"ד קרן נהרי, רעייתו של גילת; סימי וראובן אבלגון, בעל השליטה ויו"ר רוסריו קפיטל; עו''ד בני נהרי; דליה ומוטי סלע, מנכ"ל אשטרום; אבי באום, יו"ר ובעל השליטה בקבוצת חילן; גלית וניר שרצקי, מנכ"ל איתוראן; אורנה אלוביץ, משנה למנכ"ל Adika ; מנור גינדי, מנכ"ל משותף בגינדי השקעות; יזם ההיי-טק טל ברנוח ורעייתו אורלי; איש הנדל"ן יואב פפושדו; בועז ואיילת מולדבסקי ויוסי ומיכל מולדבסקי; איציק המל; ורד ואילן גרינבויים; ענת ושמואל פרנקל, מבעלי אפסילון; מנכ"לי בתי החולים - פרופ' יצחק קרייס, מנכ"ל שיבא, ופרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל הדסה.

עוד באירוע, הזמין גילת לבמה את אמיר פרישר גוטמן והכריז כי הוא ממנה אותו לחבר בהנהלת אגודת הידידים של הקרן ושגריר של כבוד במלחמה לניצחון מחלת הסרטן.

זאב רוטשטיין קרן נהרי תמיר גילת ויצחק קרייס / צילום: נועם סלח ולירון בוזגלו
 זאב רוטשטיין קרן נהרי תמיר גילת ויצחק קרייס / צילום: נועם סלח ולירון בוזגלו