כך תטוסו חינם מסביב לעולם - ותקבלו על זה 1,500 ד' לחודש

משפחת טילוטסון האמריקאית מתכננת טיול חוצה יבשות בקיץ הקרוב, ופרסמה מודעה למטפל או מטפלת שיצטרפו אליה ויעזרו בטיפול ובלימודיהם של שני בניה הצעירים ■ אז איך מתקבלים, ומה כוללת הצעת העבודה? צפו בסיפור שהפך בשבוע האחרון לויראלי ברשת

הזמנה לטיול מסביב לעולם בחינם, מטפל לילדים, משפחת טילוטסון / צילום: וידאו
הזמנה לטיול מסביב לעולם בחינם, מטפל לילדים, משפחת טילוטסון / צילום: וידאו

רבים מאתנו חולקים פנטזיה זהה: לעזוב הכל ולצאת לטיול מסביב לעולם. רבים מאתנו גם חולקים בעיות זהות: מה עושים עם הילדים? העבודה? בעלי החיים? ובעיקר, שאלת השאלות - איך ניתן לממן טיול שכזה?

ובכן, לשאלה האחרונה יש תשובה: בקלות, זאת בהנחה שאתם אוהבים ילדים. משפחת טילוטסון האמריקאית מתכננת לצאת לטיול מסביב לעולם בקיץ הקרוב ולאחרונה היא פרסמה באינטרנט מודעה אטרקטיבית במיוחד: הצטרפו למסע חוצה היבשות שלנו, בתנאי שתטפלו בילדינו ותעזרו להם עם החינוך הביתי. הטילוטסונים ישלמו לכם על טיסות, אוכל ומגורים, כמו גם משכורת חודשית שתנוע בין 1,200 ל-1,500 דולר.

וכאן גם המקום לציין, שהמשפחה מחפשת מישהו עם רקע בחינוך שיטפל בשלושת הילדים של המשפחה, כמו גם במישהו שישמח לבשל, לנקות ולתרום כל שביכולתו בדאגה לשני הילדים הקטנים.

המשפחה מתכננת להתחיל באירופה, לשוב לארצות הברית לחג המולד ולאחר מכן להמשיך להוואי, ניו זילנד ואסיה. נשמע לכם טוב? אתם מוזמנים להגיש מועמדות. ואם אתם צריכים השראה, הנה כמה מהמועמדים שכבר הגישו בקשה להצטרף לטיול מסביב לעולם של משפחת טילוטסון.