חוזה חדש לכדורגלן ערן זהבי: ירוויח 7.5 מיליון דולר לעונה

עוד שדרוג גדול לכוכב הישראלי: קבוצתו הסינית נתנה לו תוספת שכר של 50% בשנתיים הקרובות והציבה עליו תג מחיר של 40 מיליון דולר, שלא נכתב בחוזה ■ זהבי ימשיך לקבל בונוס של 20 אלף דולר על כל שער שיכבוש ויחזור ללבוש את חולצה מספר 7

ערן זהבי חתם היום (ג') על חוזה חדש ב גוואנגז'ו ויישאר במועדון הסיני לפחות בשנתיים הקרובות, אלא אם הקבוצה תחליט למכור אותו בסכום של 40 מיליון דולר. זהבי, שחתם בקבוצה לפני חצי שנה לשנתיים וחצי, אמור היה להרוויח בכל אחת מהשנתיים הקרובות חמישה מיליון דולר לא כולל בונוסים על הישגים ושערים. על פי החוזה החדש עליו חתם היום, ירוויח זהבי בכל אחת מהשנים הבאות שבעה וחצי מיליון דולר, כשהמשמעות היא שיקבל תוספת של לא פחות מ-50 אחוז ביחס לחוזה המקורי עליו חתם.

בהסכם החדש יש לגוואנגז'ו אופציה לעונה נוספת מעבר לשנתיים הקרובות, כאשר הצדדים עדיין לא סיכמו את השכר שיהיה בה אם הסינים ירצו להשאירו לעונה נוספת. בכל מקרה, הוא לא יהיה פחות משבעה וחצי מיליון דולר נטו. זהבי ימשיך ליהנות מבונוס מיוחד של 20 אלף דולר לכל שער שיכבוש. כמו כן, זהבי יחזור ללבוש את חולצה מספר 7, אותה לבש במכבי תל אביב.

כאמור, הסינים מציבים סכום של 40 מיליון דולר עבור מכירת זהבי, אם כי לא מדובר בסכום שהוכנס לחוזה אלא רק בהערכה שנמסרה לזהבי וסוכניו. כך או אחרת, בגוואנגז'ו לא מתכוונים למכור אותו ומייעדים לו תפקיד מרכזי בשנתיים הקרובות.