מניית היום: הודיעה על שת"פ עם צ'ק פוינט - ומזנקת בחדות

סייפ-טי גרופ הודיעה הבוקר על השקה של פתרון אבטחת מידע חדש, שפותח תוך שיתוף-פעולה שלה ושל ענקית אבטחת המידע צ'ק פוינט

מניית סייפ-טי גרופ  (Safe-T), העוסקת באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת, מרכזת היום (ב') עניין רב לאחר שהודיעה על השקה של פתרון אבטחת מידע חדש, שפותח תוך שיתוף-פעולה שלה ושל ענקית אבטחת המידע צ'ק פוינט. במסגרת שיתוף-הפעולה כאמור, הכירה צ'ק פוינט בסייפ-טי כשותף טכנולוגי שלה.

הפתרון המשולב נועד לאבטח את כלל המידע הרגיש של הארגון הן מבחינת גישה למידע והן מבחינת העברת המידע, מאפשר לראשונה לארגונים להפוך לדיגיטליים יותר, ללא חשש מחשיפת מידע סודי, או מחדירה לארגון וגניבת המידע. הפתרון המשולב מאבטח את כל ערוצי הכנסת המידע לתוך הארגון, הן ממתקפות ידועות והן ממתקפות יום אפס, המשתמשות בפרצות אבטחה שאינן מוכרות.

ע"י שימוש בפתרון, יכולים ארגונים כגון בנקים, גופי בריאות, ממשלה ותעשייה, לשלוט בצורה אוטמטית, שקופה למשתמש ומאובטחת בכל המידע הנכנס לארגון מלקוחות, שותפים עסקים ועובדים מרוחקים, לאפשר למידע "נקי" להיכנס לארגון, ולחסום מידע חשוד מכניסה לארגון, ובכך למנוע גניבת המידע, דליפת המידע, הצפנת המידע בתוכנות כופר, או קריסת כלל המערכת הממוחשבת שלהארגון.

החברה רואה בהשקת פתרון אבטחת המידע החדש בשיתוף הכרה של צ'ק פוינט, שהינה חברה מוכרת ובעלת מוניטין בשוק אבטחת המידע העולמי, ביכולות הטכנולוגיות המתקדמות של סייפ-ט. כמו כן, להערכת החברה, יש בשיתוף-הפעולה של סייפ-טי וצ'ק פוינט כדי לחשוף את פתרון אבטחת המידע המשותף של השתיים ללקוחותיה הרבים של צ'ק פוינט ברחבי העולם. שיתוף-הפעולה עם צ'ק פוינט עשוי, להערכת החברה, אף להביא לחיזוק המוניטין של סייפ-טי בשוק אבטחת המידע העולמי, ולהגדלת מכירותיה.