וואווי משיקה בישראל את סדרת הסמארטפונים Mate 9

המכשיר מכוון לשוק העסקי, ומחירו של הדגם המרכזי יעמוד על 3,399 שקל

 

 

יצרנית הסלולר הסינית וואווי (Huawei) השיקה היום (ב') בישראל את סדרת המכשירים Mate 9. הסמארטפון מכוון לשוק העסקי והוא ממשיך את שיתוף הפעולה של החברה עם חברת הצילום המפורסמת לייקה (Leica) במצלמות המותקנות במכשירי הסדרה.

וואווי בחרה הפעם להדגיש את הסוללה החזקה המחזיקה 48 שעות. השקת המכשיר מתבצעת במקביל על ידי אלקטרה צריכה ואלפא טלקום, יבואניות וואווי בישראל.

מכשיר ה-PRO מגיע עם מסך קמור, ללא שוליים, בגודל של 5.5 אינץ'. המכשיר כולל סוללה בעלת קיבולת של 4,000 מיליאמפר ומצלמה קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל. עדשת ה-Leica האחורית מגיעה עם שני חיישנים נפרדים, האחד ברזולוציית 12 מגה פיקסל והשני ברזולוציית 20 מגה פיקסל. מחיר מכשיר ה-PRO יעמוד על 3,949 שקל.

הדגם השני הוא ה-Mate 9 שמגיע גם כן עם סוללה בקיבולת 4,000 מיליאמפר. מחירו יעמוד על 3,399 שקל.

הדגם השלישי אותו תשיק וואווי הוא גרסה מיוחדת של המכשיר אשר הינה תולדה של שת"פ בין חברת וואווי לחברת פורשה. דגם ה-PORSCHE שיימכר בלעדית באלמ דיוטי פרי במחיר 1,349 דולר.

סדרת MATE 9 תימכר בשוק הפתוח ברשתות אלמ דיוטפרי, KSP, IVORY, מחסני חשמל, קונספט מובייל, פטקום, Go mobile ו- BUG.

קובי כליף, מנכ"ל וואווי בישראל אמר: "סדרת ה-MATE 9 מצטרפת היום רשמית למשפחת HUAWEI בישראל. הסדרה, בהובלת מכשיר ה-PRO מביאה לצרכן עוצמה טכנולוגית חסרת תקדים המשלבת פונקציונאליות לצד יצירתיות בלתי מתפשרת. אין לנו ספק שהצרכן הישראלי יתאהב במכשירים וייחשף ליכולות שהוא טרם פגש".