מגמה מעורבת נרשמה היום (ד') במסחר בוול סטריט, לאחר שאמש ננעלו המדדים המובילים בניו-יורק בעליות שערים. בבורסות אירופה הסתיים המסחר בעליות.

 

ההתייצבות בשווקים הפיננסיים נמשכת לאחר הירידות שליוו את כישלונו של נשיא ארה"ב טראמפ לאשר רפורמה אשר תבטל למעשה את חוק הבריאות של הנשיא הקודם, ה"אובמה-קר". כישלון זה גרר חששות בשווקים באשר ליכולותיו של טראמפ להוציא אל הפועל רפורמות כלכליות שונות, דוגמת הפחתת מסים והקלות ברגולציה העסקית.

בגזרת המאקרו, מספר הבתים העומדים למכירה בחודש פברואר עלה ב-5.5% בעוד התחזיות צפו עלייה של 2.8% לאחר ירידה של 2.8% שנרשמה בינואר.

נמשך שטף דוברי בכירי הפד, כשהיום יישאו דברים נשיא שלוחת הפד של שיקגו צ'רלס אוונס בכנס בגרמניה, נשיא שלוחת הפד של בוסטון אריק רוזנגרן ונשיא שלוחת הפד של סן פרנסיסקו ג'ון וויליאמס. אוונס אמר כי מצב הכלכלה משופר והוא צופה עוד העלאת ריבית אחת או אפילו שתיים.

סירס  המשיכה לרכז עניין לאחר שזינקה אמש בחדות על רקע הבעת אמון של מספר בעלי מניות מהותיים בחברה, אשר הודיעו  כי רכשו נתחים משמעותיים של מניותיה מתוך אמון בחוסנה של ענקית הקמעונאות.

מניית Vertex Pharmaceuticals (סימול: VRTX) מרכזת עניין לאחר שהחברה דיווחה אמש על תוצאות חיוביות בניסוי שערכה בתרופה למחלת סיסטיק פיברוזיס.

היום פורסם כי אתר התוכן הוויראלי באזפיד מתכנן להפוך לחברה ציבורית ולבצע הנפקה ראשונית לציבור ב-2018. אם יונפק, יהיה באזפיד, שמעסיק כיום כ-1,300 עובדים, אתר החדשות הראשון שמבצע הנפקה בוול סטריט.

מלאי הנפט השבועיים עלו בשיעור נמוך מהתחזיות המוקדמות, נתון ששלח את חברות האנרגיה לעליות שלמעשה מונעות מההדאו ג'ונס לגלוש לירידות חדות יותר. 

עונת הדוחות לקראת סיום, והיום לאחר המסחר תדווח חברת הלבשת האתלטיקה לולולמון .

מיילן  איבדה גובה לאחר שהודיעה כי ה-FDA ביקש ממנה הבהרות נוספות לגבי גרסה גנרית לתרופה לטיפול במחלקת האסטמה. 

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]