חברת התעופה SAS תחזור לטוס לישראל בחורף הקרוב

החברה השבדית תפעיל קו בין אילת לשטוקהולם וזאת במסגרת קמפיין החורף של משרד התיירות במטרה לעודד תיירים באילת ■ בשנת 2016 הפסיקה סאס את טיסותיה לישראל 

שטוקהולם/ צלם:בלומברג
שטוקהולם/ צלם:בלומברג

חברת התעופה השבדית SAS תחזור לטוס לישראל בחורף הקרוב, כשהיא תפעיל קו בין אילת לשטוקהולם וזאת במסגרת קמפיין החורף של משרד התיירות במטרה לעודד תיירים באילת. בשנת 2016 הפסיקה סאס את טיסותיה לישראל.

במסגרת קמפיין החורף, מקבלות חברות התעופה סכום של 45 אירו לנוסע על ידי משרד התיירות, בתוספת של 15 אירו לנוסע על ידי התאחדות המלונות באילת.

שר התיירות לוין ציין כי "אנו עדים לתנופה בלתי רגילה של חברות תעופה המגיעות לישראל ומביאות עמן תיירים במספרים שוברי שיאים. שמנו לנו כמטרה להביא לישראל קווי תעופה ישירים מוטי תיירות נכנסת, ואנו אכן עדים לתנופה בלתי רגילה של חברות תעופה המגיעות לישראל ומביאות עימן תיירים במספרים שוברי שיאים. SAS מצטרפת לגל חברות התעופה החדשות הפועלות בישראל - כאשר רק לאחרונה, הכריזו חברות WOW, ריינאיר, וויז-איר, היינאן ואיר-אינדיה על פתיחת קווים לישראל".

Anders Wahlström, מנהל המכירות הראשי של חברת SAS בשבדיה, הוסיף: "אילת הממוקמת על חוף הים האדום של ישראל, מציעה מגוון רחב של אפשרויות עבור התיירים החל מחופים לבנים דרך מלונות מדהימים וחיי לילה. זוהי עיר שהיוותה מוקד משיכה עבור תיירים במשך עשורים רבים. כמו כן, אנו רואים שיותר אנשים מעוניינים לטוס אתנו ליעדים בהם מזג האוויר חם, במיוחד בחורף. חברת SAS ממשיכה להוסיף קווי תעופה ליעדים מבוקשים על מנת לשפר את ההיצע עבור לקוחותינו".