אלביט מערכות תחגוג יובל להיווסדה בהשקעה של מיליוני שקלים

תסגור את איצטדיון סמי עופר לטובת אירוע יובל בו יופיעו ברי סחרוף, ריטה, שלום חנוך ושמעון בוסקילה

אצטדיון סמי עופר / צילום: וורהפטיג ונציאן
אצטדיון סמי עופר / צילום: וורהפטיג ונציאן

אם לא זכיתם להיות בין עשרות אלפי המוזמנים, דעו שב-1 ביוני תחגוג חברת אלביט מערכות, מפתחת הטכנולוגיות האלקטרוניות עבור השוק הביטחוני, יובל להיווסדה.

והיא חוגגת ועוד איך: נכון לעכשיו קיבלו המוזמנים הזמנת טיזר ממיכאל (מיקי) פדרמן, בעל השליטה ויו"ר החברה, ובצלאל (בוצי) מכליס, הנשיא, המבקשת מהם לשריין את התאריך ולהגיע ביום המיועד לאצטדיון סמי עופר בחיפה, שם, במעמד שר הביטחון אביגדור ליברמן, תיערך החגיגה ובשיאה תוכנית אמנתית.

מה שלא פירטו פדרמן ומיכליס בהזמנה הקצרה הוא מה כוללת אותה התכנית, וכמובן מה היקף ההשקעה באירוע.

ל"גלובס" נודע כי רשימת האמנים שיופיעו באירוע כוללת את ברי סחרוף, ריטה, שלום חנוך ושמעון בוסקילה. די בשמות אלה ובלוקיישן (כאמור, אצטדיון סמי עופר המכיל מעל 30 אלף מושבים), בכדי להבין שלא מדובר בסתם עוד אירוע. עלות חגיגת היובל של אלביט מערכות נאמדת בכמה מיליוני שקלים.

אלביט נסחרת בנאסד"ק ובבורסה בתל-אביב לפי שווי של כ-5 מיליארד דולר, אחרי עלייה של 17% במניה מתחילת השנה. החברה תפרסם את דוחות הרבעון הראשון ב-17 במאי. ב-2016 צמחו הכנסות החברה ב-5% ל-3.3 מיליארד דולר, והרווח הנקי שלה גדל ב-17.3% ל-237 מיליון דולר. בסוף 2016 היו בקופתה של אלביט מזומנים והשקעות בסך של 261 מיליון דולר, ככה שיש עם מה לחגוג.

מאלביט נמסר בתגובה: "אלביט מערכות חוגגת יובל שנים להקמתה, ובמהלך שנים אלה רשמה הישגים רבים בכל תחומי פעילותה. היא ממוצבת כחברת היי-טק מהמובילות בישראל, שותפה לבניית הכוח ובעלת 10 פרסי ביטחון ישראל, ממוצבת במקום ה-26 מתוך התעשיות הביטחוניות בעולם ומעסיקה 10 אלפים עובדים בישראל ועוד אלפים רבים של מועסקים במעגל השני. את כל ההישגים האלה אלביט מערכות מייחסת לעובדיה, ולכן חשבה שמן הראוי להודות להם במסגרת האירוע.

"זהו אירוע שתכליתו להודות לעובדים ולכבדם ובמסגרת זו מצאה לנכון להפיק אירוע ברמה גבוהה ובהשקעה בהתאם".