עו"ד אסי מסינג מונה ליועץ המשפטי של משרד האוצר

עו"ד מסינג היה המתמודד היחיד במכרז פנימי לתפקיד, אך לאחר שהודיע כי הוא אינו מעוניין בו, האוצר פרסם מכרז חיצוני ■ בסופו של דבר החליט מסינג להתמודד וזכה

עו"ד אסי מסינג מונה ליועץ המשפטי של משרד האוצר / צילום: דר בון
עו"ד אסי מסינג מונה ליועץ המשפטי של משרד האוצר / צילום: דר בון

עו"ד אסי מסינג מונה ליועץ המשפטי של משרד האוצר - שנה וחצי לאחר סיום כהונתו של היועץ המשפטי הקודם, עו"ד יואל בריס.

עו"ד מסינג היה המתמודד היחיד במכרז פנימי לתפקיד, אך לאחר שהודיע כי הוא אינו מעוניין בו, האוצר פרסם מכרז חיצוני. בסופו של דבר החליט מסינג להתמודד וזכה.

מסינג עובד בלשכה המשפטית במשרד האוצר מאז שנת 2002 במגוון תפקידים, ובהם סגן בכיר ליועץ המשפטי והמשנה ליועץ המשפטי. במסגרת תפקידיו השונים הוא היה אחראי על הליווי המשפטי בתחום החיסכון הפנסיוני, הסדרי פנסיה תקציבית, מערכת הביטחון, תחבורה, מים, תקשורת, מאקרו והקשרים הכלכליים עם הרשות הפלסטינית. מאז חודש מארס 2016 מכהן מסינג בתפקיד היועץ המשפטי (בפועל) של משרד האוצר.

עו"ד מסינג (42), נשוי ואב לשניים, הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים וכן תואר ראשון בהצטיינות במדעי המחשב וניהול - מערכות ויישומים באוניברסיטה הפתוחה. 

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, בירך על מינויו של מסינג ומסר: "אסי מסינג הוכיח בשנה האחרונה שהוא עושה את התפקיד על הצד הטוב ביותר, ואין לי ספק שהוא האדם המתאים ביותר לתפקיד. מדובר במינוי מקצועי וראוי, ואני מאחל לו הצלחה".