הבורסה בתל-אביב סיימה היום (ה') במגמה חיובית ברוב המדדים על רקע עליות השערים בוול סטריט ובאירופה. בורסות אסיה ננעלו הבוקר במגמה חיובית. הבוקר, טרם פתיחת שלב הרצף במניות, התרחשה פקיעת האופציות לחודש מאי, בשער קובע 1,421.81 נקודות. 

 

אמש פורסמו הפרוטוקולים מישיבת הפדרל ריזרב האחרונה, במסגרתם התבטאו חברי הבנק הפדרלי כי בהינתן המשך הנתונים הכלכליים המעודדים בכלכלה האמריקאית, יהיה ניתן להדק את המדיניות המוניטרית של הבנק המרכזי בצורה ניכרת.

נזכיר כי החוזים העתידיים מאותתים כיום על סיכוי גבוה מאוד להעלאת ריבית נוספת בארה"ב כבר בפגישה הבאה של הפד, בחודש הבא.

החלטות של 959 מיליארד שקל: איפה שמים את כספי הציבור?

טבע  טיפסה אמש בוול סטריט והתאוששה מעט מרצף של ימי ירידות, אך המניה נסחרת עדיין מתחת לרף ה-30 דולר למניה.

 

עונת הדוחות בעיצומה בתל-אביב, והיום סיכם בנק לאומי  את הרבעון הראשון של השנה עם עלייה ניכרת ברווח הנקי ל-622 מיליון שקל, זאת לעומת רווח של 459 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. דירקטוריון הבנק החליט בנוסף על חלוקת דיבידנד בסכום של כ-124 מיליון שקל, לראשונה מזה 6 שנים. (לסיפור המלא

גם מניות הבנקים האחרות בולטות לחיוב: פועלים , דיסקונט , בינלאומי .

נכסים ובנין  דיווחה הבוקר כי ההכנסות משכר דירה ברבעון הראשון השנה רשמו עלייה קלה ל-214 מיליון שקל, בעוד ה-NOI רשם עלייה של 6.4% ל-166 מיליון שקל. בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של 40 מיליון שקל, לעומת רווח נקי בסך 114 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, אשר כלל הכנסת מס חד-פעמית בסך 35 מיליון שקל.

פרוטרום  מוסיפה לרכז עניין לאחר שזינקה אתמול לאחר פרסום דוחותיה הרבעוניים. סלקום , לעומתה, נפלה לאחר הדוחות.

[לפורטל הפיננסי][לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח]