פלח מכוניות היוקרה בישראל כמעט ושילש את גודלו בחמש השנים האחרונות ולעת עתה נראה כי גם השנה הוא ימשיך לצמוח בקצב דו ספרתי. החל מהשנה ייכנס לפלח הזה ובאופן רשמי גם מותג הפרמיום DS של פיג'ו-סיטרואן. דגמי DS כבר משווקים בארץ בשנים האחרונות, אולם ההיצע המצומצם שהציע היצרן והיקף המכירות המוגבל לא הצדיקו עבור היבואן כאן השקעה שיווקית נרחבת. אז אמנם בוצעה הפרדה פורמלית של המותג ומונה לו מנהל נפרד, אך השיווק היה על אש קטנה.

אלא שהחל מהשנה, צפויה קבוצת לובינסקי היבואנית להעניק תנופה רצינית לקידום המותג בישראל ולהתייחס אליו כאל יחידה עצמאית בעלת אולם תצוגה עצמאי ועם מערך שיווק נפרד ועתיר השקעה בקידום המותג. בדומה לטיפול שמעניקה יבואנית טויוטה ללקסוס, יבואנית ניסן למותג אינפיניטי, וכדומה.

מי שתוביל את ההסתערות הינה DS7 "קרוסבאק", שנחשפה בשנה שעברה וגם הפכה בינתיים למכוניתו של נשיא צרפת החדש. המכונית תמוצב מול מובילות שוק, דוגמת לקסוס NX, ואודי Q5, אם כי ניתן לשער כי DS7 תתומחר נמוך יותר, למרות רמה גבוהה מאוד של אבזור, פאר וטכנולוגיה.

המכונית תגיע אלינו בשלב הראשון עם מנוע טורבו-בנזין חזק ובשנה הבאה תצטרף גרסה היברידית נטענת, שתהיה הראשונה בגל של דגמים כאלה מבית פיג'ו-סיטרואן. יהיה מעניין לראות איך יקבל השוק את המתחרה החדש במועדון האליטיסטי הזה, שמעדיף את מכוניות היוקרה שלו מתוצרת גרמנית על פי רוב, או מקסימום - יפנית.