עו"ד סיגל יעקובי מונתה לתפקיד הכנ"ר והאפוטרופוסית הכללית

מכהנת מאז 2008 כסגנית האפוטרופוס הכללי וכונס הנכסים הרשמי ■ שרת המשפטים איילת שקד: "אני שמחה על ההזדמנות למנות לראשונה לתפקיד עורכת דין שגדלה והתמקצעה באגף"

שרת המשפטים, איילת שקד, החליטה למנות לתפקיד כונסת הנכסים הרשמית (הכנ"ר) והאפוטרופוסית הכללית במשרד המשפטים את עו"ד סיגל יעקובי. זאת בהמשך להמלצת ועדת איתור בראשות מנכ"לית משרד המשפטים, עו"ד אמי פלמור, אשר המליצה פה-אחד על עו"ד יעקובי כמתאימה ביותר לתפקיד.

חברי הוועדה הנוספים היו: מנהל מינהל הסגל הבכיר בנציבות שירות המדינה, אילן רם; סגנית הממונה על התקציבים, יעל מבורך; נציג האקדמיה, פרופ' רון חריס; ונציג ציבור מקרב עורכי הדין, עו"ד משה בן-דוד.

עו"ד יעקובי החלה את דרכה המקצועית באגף האפוטרופוס הכללי וכונס הנכסים הרשמי בשנת 1997, כמתמחה בלשכה המשפטית באגף. בין היתר היא שימשה מספר שנים כעורכת דין באגף, במסגרתן ייצגה בתיקי פשיטות-רגל ופירוק חברות, ומאז שנת 2008 היא מכהנת כסגנית האפוטרופוס הכללי וכונס הנכסים הרשמי.

עו"ד יעקובי היא בוגרת הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית (תואר ראשון ושני) ובעלת תואר שני במדיניות ציבורית במסגרת בית הספר למדיניות ציבורית של האוניברסיטה העברית.

בהמלצתה ציינה ועדת האיתור כי עו"ד יעקובי בלטה ביחס לשאר המועמדים בניסיונה ארוך-השנים ובהיכרותה עם מכלול הפעולות באגף האפוטרופוס הכללי וכונס הנכסים הרשמי. עו"ד יעקובי הציגה חזון מגובש ומנומק ביחס לאתגרים הצפויים באגף בשנים הקרובות והשכילה להצביע על מגמות ותהליכים נדרשים באגף לצורך עמידה במשימותיו וטיוב השירות לציבור הניתן על-ידו.

נוסף על כך, הוועדה הדגישה כי התרשמה מיכולותיה הבין-אישיות של עו"ד יעקובי, המהוות נכס משמעותי בידי מי שנדרש לנהל אגף ממשלתי גדול ומורכב.

שרת המשפטים שקד בירכה על המינוי ומסרה: "אני שמחה על ההזדמנות למנות לראשונה לתפקיד עורכת דין שגדלה והתמקצעה באגף, ובטוחה כי סיגל תוביל את האגף להישגים משמעותיים. בפני האגף עומדים אתגרים רבים, ביניהם יישום הרפורמה בתחום חדלות הפירעון, שהעברנו בקריאה ראשונה. אני מאחלת לסיגל הצלחה רבה במשימות החשובות שעומדות לפתחה".