מעורר השראה: סיפורה המופלא של אנג'לה מקסוול

היא עזבה את ביתה באורגון שבארה"ב במאי 2014, ותאריך השיבה אליו טרם נקבע ■ כעת, אחרי שחלפה כבר על פני 3 יבשות עם תיק על גבה ותקציב של 5 דולר ביום, היא צועדת בין 20 ל-30 ק"מ ביממה לכיוון היעד הבא ■ צפו בסיפורה המדהים של אנג'לה מקסוול

מטיילת אנג'לה מוסקוול/ צילום: מתוך הוידאו
מטיילת אנג'לה מוסקוול/ צילום: מתוך הוידאו

הליכה רגלית היא אחת הדרכים היעילות ביותר להכיר מקום חדש. אנג'לה מקסוול בת ה-35 עושה זאת כבר 3 שנים. היא עזבה את ביתה באורגון שבארה"ב במאי 2014 ותאריך השיבה אליו טרם נקבע. היא צועדת בין 20 ל-30 ק"מ ביום וכבר גמעה יותר מ-10,000 ק"מ ב-9 מדינות ו-3 יבשות. מסלולה הנוכחי התחיל בקצה הצפוני של סקוטלנד ויסתיים בחוף הדרומי של אנגליה.

אנג'לה מספרת שכאשר עלה במוחה הרעיון לצאת לדרך היא הרגישה שזה הייעוד שלה ולא היה בכוונתה לאפשר לחוסר הניסיון שלה לעצור בעדה. לפני כן היא מעולם לא הקימה אוהל לבדה, או הציתה מדורה ומעולם לא צעדה למרחקים כאלה. היא קראה הרבה ספרים בתחום כדי להכין את עצמה, אך לדבריה אי אפשר באמת להתכונן למסע שכזה. אט אט היא צברה בטחון ולאחר ניסוי וטעייה למדה גם להקים מחנה בגשם. עם ההנאה שבחיבור לטבע נדרשת גם האחריות להגן עליו, ואנג'לה עושה כל שביכולתה כדי לא להשאיר שום זכר אחריה במקומות בהם היא עוצרת.

ב-2014 היא עזבה את עבודתה ומכרה את כל רכושה, מלבד 2 זוגות מכנסיים, שמלה ו-2 חולצות שמשמשים אותה לאורך הדרך, בה היא מתקיימת על תקציב של 5 דולר ליום.