האזינו: מייסד אינראקטיב על עתיד האד-טק והאקזיט הגדול

כיצד נשארים רלוונטיים בשוק פרסום שמשתנה מיום ליום? ■ הפודקאסט של אביב פרנקל ושל נבות וולק, מנכ"ל האקסלרטור של מיקרוסופט

פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock
פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock

בפודקאסט השבועי של נבות וולק, מנכ"ל האקסלרטור של מיקרוסופט בישראל ואביב פרנקל -  "30 דקות או פחות" - מתארח הפעם זיו אלול, מייסד חברת האד-טק אינראקטיב.

זיו הקים את חברת האד-טק במובייל המצליחה, בזמן בו רוב פלטפורמות המובייל היו עדיין בחיתוליהן. החברה, שהקים אי שם ב-2008, הייתה נסגרת כבר מזמן - ללא אמונה בדרך. לבסוף, מכר אלול את חברת טכנולוגיית הפרסום שלו לחברה הציבורית הגרמנית FYBER ב-86 מיליון דולר - ובמהלך נדיר הפך להיות המנכ"ל של החברה הרוכשת.

אלול, שלא מתבייש בכיפה שעל ראשו, מאמין שיש עתיד ל"אד טק" - ומבטיח להפוך את החברה שהוא ממנכ"ל לאחת מחמש חברות טכנולוגיית הפרסום הגדולות בעולם אחרי פייסבוק וגוגל.

מוזמנים להאזין לפרק השבועי בפודקאסט של אביב פרנקל ונבות וולק, מנכ"ל האקסלקטור של מיקרוסופט בישראל - " 30 דקות או פחות", בהשתתפות זיו אלול.