זה מה שאמרה מנכ"לית סטודיו C על תנאי הביטול הדרקוניים

סמדר אשכנזי-רייויט: "יש לנו 35 סניפים ו-30 אלף לקוחות, סך-הכול כרבע מיליון נשים בישראל היו אצלנו. יש לנו 700 עובדות נשים ושני גברים, לא מתוך אידיאולוגיה, אלא בגלל המוצר" ■ פורטפוליו

סמדר אשכנזי–רייויט / צילום: איל יצהר
סמדר אשכנזי–רייויט / צילום: איל יצהר

סמדר אשכנזי-רייויט -מנכ"לית סטודיו C

אני: אדם מאוזן, עם משמעת עצמית גבוהה, מקפידה לשמור על שמחה סביבי ומנקה רעשים שליליים. פותחת את הבוקר עם מדיטציה וחוסמת את עצמי מפני דברים שאני לא רוצה שיחדרו לי ללב ולראש.

משפחה: הסבים והסבתות משני הצדדים היו שכנים מטורקיה וההורים הכירו מילדות. אבא נולד יומיים לפני אמא. ב-49' הם עלו ארצה. הצד של אמא לרעננה, שם סבא עבד בדואר, והצד של אבא לנס ציונה, כשסבא עבד בבניין כדי להתפרנס. בגיל 16 ההורים היו חברים ובגיל 21 התחתנו ועד היום הם גרים ברעננה. אבא היה סמנכ"ל הכספים של תדיראן מערכות מידע, אמא ניהלה חנות אופנה. אני השנייה מארבעה אחים.

ילדות: רעננה, כשהייתה מקום קטן, במשפחה עם המון כבוד הדדי ושאיפה למצוינות, המשפחה הכי טובה שיכולתי לבחור. הייתי ילדה טובה. התעמלתי בהתעמלות קרקע ומכשירים בהפועל כפר סבא ובבית הנוער ברעננה, עד שבגיל 15 שברתי רגל והקריירה הספורטיבית שלי נקטעה. הפניתי את כל האנרגיה ללימודים.

לימודים: שבוע אחרי השחרור מצה"ל התחלתי ללמוד ראיית חשבון. לא השתגעתי על הלימודים, אבל סיימתי אותם, ואת ההתמחות החלטתי לעשות במס הכנסה. אחרי שנתיים הגעתי למסקנה שמספיק לי ואני רוצה להיכנס לחברה עסקית.

אלון: בעלי, מפתח פרויקטים בהייטק במזרח אירופה, ולכן לא נמצא הרבה בבית, וכיוון שהוא עדיין עושה מילואים בפיקוד העורף, את מעט הזמן שיש לנו איתו אנחנו חולקים עם הצבא. לקח לי זמן למצוא את הבן אדם הנכון, אבל כשנפגשנו במסיבה, התחתנו תוך שנה כי ידעתי שהוא האיש שלי. אנחנו גרים בפתח תקווה, יש לנו שלוש בנות יפות ועצמאיות. היום, כשהן יותר גדולות, זה קל יותר, אבל עד לפני שנתיים הייתה לנו מטפלת בבית כל יום לעשר שעות.

ישליין (ISLINE): חברה לעמילות מכס ושילוח. התחלתי כמנהלת כספים. זה היה בית ספר, למדתי את הכול מהכול ואחרי ארבע שנים התקבלתי כסמנכ"לית כספים בסטודיו C.

סטודיו C: במשך שמונה שנים הייתי סמנכ"לית כספים ומאוד התחברתי לחברה, למוצר, עד היום אני מרגישה כמו האמא של כולם. מיד אחרי הלידה של הקטנה, שמשון הראל, אחד הבעלים, הציע לי לנהל אותה. בהתחלה חששתי בגלל שאלון הרבה בחו"ל והבנות קטנות, אבל עובדה שזה אפשרי. החברה קמה לפני 27 שנים, יש לנו 35 סניפים ו-30 אלף לקוחות, סך-הכול כרבע מיליון נשים בישראל היו אצלנו. יש לנו 700 עובדות נשים ושני גברים, לא מתוך אידיאולוגיה, אלא בגלל המוצר, המכוון לנשים בלבד ומתמקד בפילאטיס, הריון ולידה, חיטוב, עיצוב הגוף ודיאטה.

פיני כהן: היו"ר שלנו, לשעבר מנכ"ל אפריקה ישראל ואלדן והיום אחד מבעלי אמריקה ישראל, חברת האם של סטודיו C. אני עובדת לצדו כבר שמונה שנים ולומדת ממנו המון.

תחרות: כל סטודיו לכושר גופני מתחרה בנו, גם שומרי משקל ודליה מנטבר, כל אחד בתחום שלו.

פרסומת פוגענית: המטרה של הפרסומת האחרונה שלנו לא הייתה לפגוע, ולא כיוונו אותה לטראנסג'דרים. יש לנו טראנסג'נדרים שרשומים אצלנו ואנחנו מתמודדים עם כל אדם באשר הוא ועם האמונה ודרך החיים שלו.

תנאי ביטול דרקוניים: השקנו מוצר חדש שקוראים לו "מנוי גמיש", שעולה 50 שקלים יותר לחודש, אבל מאפשר לבטל אותו תוך 30 יום מראש ובלי דמי יציאה. ברור שמי שרוצה לבטל ומחייבים אותה בדמי יציאה מרגישה פגועה.

שוק הגברים: אין לנו כוונה להיכנס אליו, אלא רק בתחום הדיאטה.

דיאט C online: מוצר חדש שלנו, דיאטה בסקייפ או בפייס-טיים עם דיאטן מוסמך.

פנאי: אין הרבה. אני מבשלת בשישי-שבת ומארחת המון, בעיקר מתכונים של מזון על. הבנות שלנו פחות מחוברות לזה בשלב הנוכחי, חוץ מהקטנה, שהיא העתק שלי. אנחנו מקפידים לנסוע פעם בשנה נסיעה משפחתי, ואם אפשר, אז בעלי ואני גונבים סקי.

ספורט: מקפידה מאוד. עושה פעמיים בשבוע חיטוב, פעם בשבוע הליכה, תמיד עם תזונה מאוזנת.

תפיסת עתיד: רוצה להישאר בסטודיו C, להביא מוצרים חדשים ולהנגיש אותם. בעתיד רחוק יותר - ללמוד וללמד מתמטיקה. אהבה ישנה שלי.