חדש בשוק: פטנט חדש וייחודי ישדרג את אימוני הכושר שלכם

למערכות האוזניות של Halo sport טכנולוגיה ייחודית, כך לטענת החברה, המאפשרת לייעל ולמקסם את אימוני הכושר שלכם ע"י העברת אותות חשמליים לקבוצות שונות של שרירים, אשר מביאים לבנייה מואצת של השריר ■ כל הפרטים בוידאו

מערכת האוזניות של חברת האלו-ספורט ( Halo sport ) תשפר את הביצועים שלכם בזמן שאתם עוסקים בפעילות ספורטיבית ותמצה את הפוטנציאל האתלטי הטמון בכם ביעילות, במהירות ולטווח זמן ארוך יותר.

כך לפחות על פי החברה שטוענת כי האוזניות שפיתחה מתחברות באמצעות מערכת אלקטרונית אל האזור במוח אשר שולט על התנועה של הגוף וקרוי the motor cortex. 

אזור זה מעביר אותות חשמליים לקבוצות שונות של סיבי שריר ואחראי למעשה על הבנייה שלהם, על תנועת הגוף בכלל וקורדינציה בפרט.

האלו-ספורט פיתחה כאמור מערכת אוזניות שמתחברת אל האזור הספציפי הזה במוח ומזרזת את הפעילות שלו כך שהשרירים אשר פועלים תחת פיקודו יתפתחו מהר יותר וגם יפתחו מה שנקרא "זיכרון שריר" לטווח זמן ממושך יותר.

רגע לפני שאתם רצים וקונים את סט האוזניות שתג המחיר שלהן עומד על 749 דולר בארצות הברית חשוב לדעת שלאוזניות נכון לעכשיו אין אישור FDA על הטכנולוגיה והמחקר אושר רק על-ידי החברה עצמה.

אגב, מלבד אוזניות המשפרות את הביצועים הספורטיביים שלכם יש לחברה גם מערכת אוזניות שמסוגלת על פי טענתה אף לשפר את החוש המוסיקלי שלכם, זאת בהתבסס על טכנולוגיה דומה.