למרות המחסור בסחורה: רשת דקטלון תפתח סניף נוסף בישראל

המדפים בסניף של דקטלון בראשון-לציון עדיין ריקים, אך ברשת הספורט הצרפתית כבר הגיעו להסכמות לגבי סניף נוסף שייפתח במרכז המסחרי ביג קריות

הסניף של דקטלון בראשון-לציון עדיין ריק מסחורה, אבל ברשת הספורט הצרפתית כבר הגיעו להסכמות לגבי פתיחת סניף חדש: רשת הספורט הבינלאומית דקטלון נמצאת במגעים מתקדמים לפתיחת סניף נוסף בישראל.

החנות החדשה מתוכננת להיפתח במתחם של קבוצת ביג במרכז המסחרי ביג קריות, והיא צפויה להיות קטנה יותר מזו הפועלת כיום בראשון-לציון ולהתפרס על שטח של כ-2,700 מ"ר.

בהתאם להצלחה, ברשת בוחנים אפשרות לפתוח סניפים במיקומים נוספים, ביניהם נבחן גם מתחם בילו סנטר בקריית עקרון, שצפוי לעבור הרחבה בתוך 5 שנים.

המחירים של דקטלון נחשבים לנמוכים משמעותית ביחס לענף בארץ, והם קרובים מאוד למחירי הרשת באירופה. בישראל הוחלט כי הרשת תפעל באמצעות ההנהלה הצרפתית ולא על-ידי זכיין, וכי היא לא תמכור מותגים בינלאומיים כפי שנהוג בעולם, אלא רק את המותג הפרטי שלה.

הרשת, שנפתחה בישראל בסוף חודש אוגוסט האחרון, מתמודדת עם קשיים לוגיסטיים, וכ-4 ימים מהיום בו פתחה את שעריה, היא נאלצה לסגור את החנות למשך יום אחד על-מנת לחדש את המלאי. כיום הסניף בראשון-לציון עדיין עומד ריק ונטול מסחורה - גם מבחינת המגוון וגם מבחינת המידות. למעט מספר פריטים ייחודיים שנחשבים לפחות מבוקשים כמו נעלי טיפוס או ציוד מקצועי, מרבית המדפים ריקים לחלוטין. סוגיה שמעוררת את השאלה האם דקטלון תצליח לעמוד באספקת הסחורה לסניף הנוכחי בטרם תפתח סניף נוסף.