ממחר: שיתוף הנסיעות של אובר יפעל בת"א גם בשעות היום

שירות uberDAY יתחיל לפעול מחר החל מהשעה 07:00 בתל-אביב והסביבה ■ מדובר בהרחבה לשעות היום של הפיילוט uberNIGHT אשר פועל בשנה האחרונה בשעות הלילה באזור תל-אביב

מונית אובר בלונדון / צילום: רויטרס
מונית אובר בלונדון / צילום: רויטרס

שירות uberDAY יתחיל לפעול מחר (ה') החל מהשעה 07:00 בתל-אביב, רמת-גן וגבעתיים, וניתן יהיה לבצע נסיעות גם עד הרצליה מצפון ובת-ים מדרום.

השירות מהווה הרחבה לשעות היום של הפיילוט uberNIGHT, אשר פועל בשנה האחרונה בשעות הלילה באזור תל-אביב. 

הפיילוט החל לפעול בערבי שישי באוקטובר 2016, ומאז התרחב בהדרגה, ובחצי השנה האחרונה הוא פעיל בכל לילות השבוע.

הנהגים המשתמשים באפליקציה יוכלו לבחור בין נסיעה בשירות היום או הלילה, או גם וגם ובכל מקרה רק בזמנים שמתאימים להם, כאשר הסכום שיקבלו בגין הנסיעות מוגבל לתקרת אחזקת הרכב, כפי שהיא מחושבת על ידי רשות המסים.

הנוסעים המשתמשים בשירות uberDAY או uberNIGHT, יוכלו, לאחר הזנת יעד הנסיעה, לראות את מחיר הנסיעה ולהחליט האם להזמין את הנסיעה או לבחור באמצעי תחבורה אחר. המחיר המוצג לנוסע הוא מחיר הנסיעה הסופי, ולא ישתנה כתלות במסלול הנסיעה, משכה או מועדה.

מנכ"ל אובר ישראל, יוני גריפמן, הוסיף: "שנה לאחר תחילת הפיילוט לשירות שיתוף הנסיעות uberNIGHT אנחנו מרחיבים אותו ומציעים לנוסעים הזדמנות נסיעה יעילה, בטוחה מוזלת גם בשעות היום. עשרות אלפי נוסעים ישראלים כבר משתמשים בשירותי תחבורה שיתופית במגוון אפליקציות הפועלות בישראל ואנחנו בטוחים ש- uberDAY יספק אפשרות נסיעה אטרקטיבית נוספת ובכך יצמצם בעתיד גם את אחזקת הרכב הפרטי״.