2 מזוודות פטנט מתוצרת ישראל שהפכו ללהיט בקרב תיירים

ממזוודות העשויות מחומרים המשמשים לבניית מטוסי נוסעים, ועד כאלה שניתן לתקשר איתן באמצעות הסמארטפון - בשנים האחרונות מזוודות הנסיעה הפכו למוצר לוהט במיוחד באתרי מימון ההמונים, כשתיירים רבים עושים הכול כדי לאחוז באחת מהן

צ'ק אין, מזוודות/ צילום: שאטרסטוק
צ'ק אין, מזוודות/ צילום: שאטרסטוק

נקודת המוצא היא שאם כבר טסנו וארזנו את חפצנו - הבה נעשה זאת עם המזוודות הכי משוכללות. נספר על שני פיתוחים ישראלים, שניהם יצאו לדרך באמצעות מימון המונים מוצלח. המזוודה הראשונה עליה סיפרנו לפני כמה חודשים עברה לשלב הייצור והיא מעניינת במיוחד. שם המזוודה הוא סאמסרה, והיא עשויה מתערובת המתכות מהן מייצרים את המטוס עצמו. להוציא העיצוב היפה שלה, מזוודת הטרולי הזו שמיועדת לעלייה למטוסעמידה בין היתר לאש והיא קלת-משקל. המזוודה מציעה נפח אחסון גדול, לאור הדפנות הדקיקות. נורות לד יעזרו לאתר חפצים במזוודה גם בחשכה כשבאמצעות חיבור לאפליקציה תוכלו לקבל התראה אם המזוודה התרחקה מכם, או אם היא נפתחה. המחיר למזוודה עומד על 435 דולר בהזמנה מוקדמת.

הפיתוח השני הוא של חברת גי'רו הישראלית, שחוזרת לזירת קיקסטארטר עם קטלוג מזוודות ותיקים. בפעם הקודמת הכתה החברה גלים עם מזוודת טרולי שצוידה בגלגלים גדולים במיוחד, כשהקמפיין שהושק ממש לאחרונה הצליח לגייס מעל חצי מיליון דולר ולעבור את יעד הגיוס שהציבה החברה. ג'ירו מציעה כמה מוצרים חדשים הכוללים שתי מזוודות בגדלים שונים, שתיהן מצוידות בגלגלים הגדולים המדוברים ושני תיקי גב.

הדגש במוצרים הוא על עיצוב ידידותי למשתמש, בין היתר באמצעות חומרים קלי משקל העמידים לגשם, אלמנטים שמאפשרים אריזה נוחה באמצעות תאי אחסון המאפשרים שליפה מהירה של פריטים חשובים דוגמת המחשב הנייד, תאי אחסון נפרדים לנעליים ולפריטים קטנים ועוד. המוצרים ניתנים להגדלה ולהתאמה מיטבית. מזוודת הטרולי המשרדי ותיקי הגב כוללים סוללה ניידת וחריץ הטענה מהיר לסמארטפון. עוד כוללים המוצרים מאתר בלוטות' לסמארטפון. כמה יעלה התענוג? המחיר בשלב הגיוס משקף הנחה של 30% עד 40%  מהמחיר הנקוב כשהוא נע מ-129 דולר לתיק גב ועד 300 דולר למזוודת טרולי.

לעמוד הקיקסטארטר המדובר