אבנר לוי יפרוש מראשות ארגון קבלני ת"א-יפו-בת-ים

זאת אחרי 11 שנה כיו"ר הארגון ■ לוי מכהן גם כמ"מ נשיא התאחדות בוני הארץ, וגם מתפקיד זה הוא עתיד לפרוש ■ "צריך לדעת לפרוש בשיא, זה בדיוק הזמן"

אבנר לוי / צילום: תמר מצפי
אבנר לוי / צילום: תמר מצפי

אחרי 11 שנה כיו"ר ארגון קבלני תל-אביב-יפו-בת-ים, ולאחר עשרות שנים בענף ובתפקידים ציבוריים שונים, אבנר לוי עומד לפרוש - כך נודע ל"גלובס".

לוי עתיד להודיע על החלטתו בכנס השנתי של ארגון הקבלנים שמתקיים בסוף השבוע באילת. לוי מכהן גם כממלא-מקום נשיא התאחדות בוני הארץ (התאחדות הקבלנים הארצית), וגם מתפקיד זה הוא עתיד לפרוש.

נציין כי לוי עתיד להודיע על פרישתו בימים הקרובים, אולם ימשיך לכהן בתפקיד עד חודש מארס הקרוב, אז תתכנס האסיפה הכללית של ארגון קבלני תל-אביב-יפו-בת-ים.

לוי אישר את הדברים ואמר בשיחה עם "גלובס" כי "ב-23 למארס 1978 קיבלו אותי כחבר בהנהלת ארגון הקבלנים בירושלים והתאחדות בוני הארץ. אני עושה את כל הדרך הזו כבר 40 שנה, 11 שנה מתוכן כיו"ר ארגון קבלני תל-אביב, והגענו לממדים אדירים. יש אנשים טובים, דור חדש, אנשים חכמים וטובים שיכולים להגיע להישגים. אני נמצא בשיא התפקיד שלי, והגעתי למסקנה שזו העת לפרוש. צריך לדעת לפרוש בשיא, זה בדיוק הזמן. ואני לא יוצא לפנסיה, יש לי חברה, אני פעיל ומתחיל שני פרויקטים ברמת-גן ובהוד-השרון. אני לא הולך להיות פנסיונר. יש לי חיים מלאים, והגיע הזמן לעוד כמה דברים".

לוי מכהן כיו"ר ארגון קבלני תל-אביב מאז 2007 והחליף בתפקיד את חנן שרייטר. ללוי יש חברת בנייה הנושאת את שמו העוסקת בבניה למגורים, תעסוקה ומלונאות.