חשד: ארגנו הימורים וביצעו הלבנת הון בעשרות מיליוני שקלים

המשטרה עצרה הבוקר בתום חקירה סמויה 7 חשודים לחקירה באזהרה ועיכבה 3 מעורבים נוספים בגין חשד לביצוע עבירות של ארגון וניהול הימורים, קשירת קשר לפשע ועבירות לפי פקודות מס הכנסה

הימורים הגרלות / צילום: shutterstock
הימורים הגרלות / צילום: shutterstock

המשטרה עצרה הבוקר (א) בתום חקירה סמויה 7 חשודים לחקירה באזהרה ועיכבה 3 מעורבים נוספים בגין חשד לביצוע עבירות של ארגון וניהול הימורים, קשירת קשר לפשע ועבירות לפי פקודות מס הכנסה וחוק איסור הלבנת הון בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

מדובר בחקירה המנוהלת על-ידי משטרת ישראל, בשיתוף יחידת יהלום ברשות המסים והרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, המתמקדת במאבק בתופעת ההימורים ברשת האינטרנט.

עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם, וכן נתפסו מספר רכבי יוקרה במסגרת הליכי חילוט, לצד תפיסת כסף ומסמכים בעסקים למתן שירותי מטבע (צ'יינג').

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית לדיון בבית משפט השלום ראשון-לציון, בבקשה להאריך את מעצרם. צפויים מעצרים נוספים בהמשך. 

ממשרד עורכי הדין נוי-סננס-שפרלינג-חצרוני, המייצג מספר חשודים בפרשה, נמסר כי "נראה כי מדובר במעצר מיותר. חקירה יכולה להתנהל גם כשחשודים משוחררים, ונעשה הכול כדי לשכנע את בית המשפט כי כך הדבר".