עניין של טיימינג: הכירו את ההיפסטרים העשירים

מי הם אספני השעונים שהגיעו אמש למוזיאון הוויסקי?

עמוס לוזון ויונתן וינר  / צילום: ערן לם
עמוס לוזון ויונתן וינר / צילום: ערן לם

כך מגיעים עם וייז עד אילת

או: מה עשה אורי לוין, מייסד החברה, בלילה בעיר דרומית?

אם ביקרתם השבוע באילת, יכול להיות שיצא לכם לפגוש בעיר את אורי לוין, מייסד ווייז. למרות שסביר שראיתם אותו כשהוא לובש מכנסיים קצרים, לוין הדרים בכדי להרצות בכנס ברית קופות הגמל.

ההרצאה הראשונה התקיימה בעשר בלילה, מה שלא הפריע לקהל מנהלי ההשקעות וקופות הגמל להגיע. למחרת הוא העניק לנוכחים הרצאה על שיבוש שוק באמצעות טכנולוגיה.

לוין עדכן את הקהל, והזכיר לו כי "באמצעות קרן ההייטק החדשה בה אני חבר, איילון סטארט-אפ, יצרנו כלי שמאפשר להצטרף להשקעות שלי. החברות בהן אני משקיע לרוב מבוססות על רעיון שלי, אני לרוב מייסד, יו"ר או דירקטור, והמעורבות האישית שלי בהן גבוהה".

עוד הדרימו: פרופ' יוג'ין קנדל, לשעבר ראש המועצה הלאומית לכלכלה ומיזמי חוק קרנות ההייטק; ד"ר דן אקס, שותף מנהל בקרן החדשה שמובילה אי. בי. איי; ד"ר רוני הלמן, מקרן ההייטק איילון סטארט-אפ; ודדי פרלמוטר, לשעבר בכיר באינטל, ממובילי קרן אקליפטוס.

דן אקס אורי לוין ויוג'ין קנדל   / צילום: יעל כהן
 דן אקס אורי לוין ויוג'ין קנדל / צילום: יעל כהן

סגן נשיא PayPal לא דופק חשבון

סוד ההצלחה של ביל רדי נחשף בישראל

השבוע ביקר בישראל ביל רדי, סגן נשיא ב-PayPal העולמית ויזם. רדי קפץ לישראל במסגרת ביקור מקיף שערך באירופה ובאזורנו.

מי שאירח אותו כאן היה אפי דהן, מנהל אזור רוסיה, המזרח התיכון ואפריקה ב-PayPal, שדאג להכיר לו על הדרך, כמה מאנשי ונשות תעשיית הטק המקומית. הוא הזמין אותו לפגישה במשרדי החברה בשדרות רוטשילד בתל-אביב, אלא שרדי הפתיע את הנוכחים, החליט שלא לשאת נאום רשמי, ובמקום זאת פצח בשיחה ערה על עתיד עולם התשלומים הדיגיטליים. רדי ציין גם כי ישראל שונה מאוד באווירתה היזמית מניו-יורק ומהסיליקון ואלי. "שם לא תראו מישהו מבקש עזרה. שם מצפים ממך לפתור את הכל בעצמך. אבל מה שאני למדתי בעצמי, זה שמצליחנים הם אנשים שיודעים לבקש עזרה, וכמובן להגיש אותה, והייתי שמח ללמוד מכם איך אתם מייצרים את האווירה הזאת כאן בישראל".

באו ללמוד ויצאו מלמדים: דרור שקד, סמנכ"ל פיתוח עסקי בכיר ב-Wix; ורד רביב שוורץ, סמנכ"לית התפעול של Fiverr; דוד צרויה, סמנכ"ל התפעול של Plus500; אוהד מימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה בלאומי קארד; יובל טל, מייסד ונשיא פיוניר; נבות אורן, מנהל הסיכונים של גט; ועוד.

אפי דהן ביל רדי דרור שקד ודוד צרויה   / צילום: ניב קנטור
 אפי דהן ביל רדי דרור שקד ודוד צרויה / צילום: ניב קנטור

עניין של טיימינג: הכירו את ההיפסטרים העשירים

מי הם אספני השעונים שהגיעו אמש למוזיאון הוויסקי?

מתברר שלא עבר זמנם של שעוני היוקרה. מותג ברגה כינס אמש (ג') אירוע סגור במוזיאון הוויסקי בתל-אביב, בו נחשפה הקולקציה החדשה שלו לשנת 2018.

המוזמנים, אספני שעונים מתחומים שונים במשק, פתחו את הערב במינגלינג וקוקטייל והמשיכו לארוחת ערב ותערוכה בה הוצגו בין היתר שעון בשווי 2.5 מיליון שקל, המוגדר כשעון המדויק ביותר (הודות למנגנון לנטרול כוחות הגרביטציה) ושעון מיוחס נוסף ששוויו מיליון שקל בלבד.

יונתן וינר, מנכ"ל ברגה ישראל, אמר לחובבי המותג כי הקונספט החדש של החברה פונה למה שמוגדר כ"היפסטרים עשירים, כלומר גברים מצליחנים מעולמות הפרסום, ההייטק והכספים". וינר הוסיף ואמר כי חובבי המותג נמצאים בחברה טובה יחד עם ולדימיר פוטין, נשיא רוסיה; ניקולא סרקוזי, לשעבר נשיא צרפת, ועוד.

עוד בתוכנית האמנותית: הנוכחים ניצלו את האירוע כדי להפתיע את רותי ודודו פולטורק, מנכ"ל ומבעלי קבוצת רולטיים יבואנית המותג, שצפו במצגת שהוכנה לכבוד יום הולדתו ה-60 של דודו.

באורחים ובמארחים: אריק בירנבאום, מנכ"ל רשת אימפרס; איש העסקים עמוס לוזון; דני איטליאנו, מנכ"ל אוטו איטליה; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; אייל וייסמן, סמנכ"ל בכיר בקבוצת עזריאלי; ישראל ועפרה רייף מבעלי קבוצת שלמה סיקסט; עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם; גלעד אלמוג, מבעלי קפה גרג; רו"ח מנחם מדר; עו"ד עופר צור; עו"ד רונית זלקינד; עסקן הכדורגל אריאל שיימן; ואחרים. כמה מהנוכחים אף העשירו את האוסף הפרטי - באירוע נרכשו שישה שעונים של המותג. במתחדשים: איש נדל"ן, איש פרסום ושני אנשי הייטק.

עמוס לוזון ויונתן וינר  / צילום: ערן לם
 עמוס לוזון ויונתן וינר / צילום: ערן לם