השחיתות בראשל"צ: מעצר הקבלן בני עוזיאל הוארך בשלישית

עוזיאל חשוד במתן שוחד לבכירי עיריית ראשל"צ ■ המשטרה: "תשובותיו מזגזגות" ■ עורך דינו: "למרות טענת המשטרה, מרשנו משתף פעולה וסיפר עוד לפני שנחשף בפני הראיות על הדברים שקיבל משה יוסף, אשר את קבלתם הכחיש יוסף בחקירתו"

בני עוזיאל / צילום: אמיר מאירי
בני עוזיאל / צילום: אמיר מאירי

הוארך בשלישית, הפעם ב-6 ימים, מעצרו של הקבלן בני עוזיאל, החשוד במתן שוחד לבכירי עיריית ראשון-לציון, בקבלת דבר במרמה ובעבירות נוספות. הוא אושפז בימים האחרונים, ולטענת המשטרה, לא ברור עדיין אם יוכל להוסיף ולהיחקר בבית החולים.

חלה התפתחות בחקירת הפרשה הכללית, כתב השופט בנימוקיו, ויש גם חשש לשיבוש. המשטרה סיפרה היום (ג') בדיון בבקשתה להארכת המעצר ב-8 ימים כי תשובות עוזיאל "מזגזגות, אך הוא אינו שומר על זכות השתיקה".

בדיון היום תיאר עו"ד קובי גולדמן, סנגורו של עוזיאל, כי "גם אם נעשו ניסיונות שונים לפנות לדוד ביטן ולמשה יוסף לשם קבלת עזרה תקציבית, זו לא הגיעה לבסוף. במכרז מתחם האלף הוא לא קיבל כל סיוע, כל העבודות היו בפיקוח, והיה ברור לרשויות שהוא מבצע אותן".

עו"ד אורי גולדמן, המייצג גם הוא את עוזיאל, מסר כי "למרות טענת המשטרה, מרשנו משתף פעולה וסיפר עוד לפני שנחשף בפני הראיות על הדברים שקיבל משה יוסף, אשר את קבלתם הכחיש יוסף בחקירתו".