איפה ייפגשו מנכ"ל סודהסטרים ו"ההר" מ"משחקי הכס"?

וגם: לראשונה - בת העדה הדרוזית מונתה לרשמת ההוצאה לפועל

דניאל בירנבאום ותור ביורנסון / צילום: Vlad Gavron
דניאל בירנבאום ותור ביורנסון / צילום: Vlad Gavron

הגיוון יוצא אל הפועל

לראשונה: רשמת הוצאה לפועל בת העדה הדרוזית

רשמו לעצמכם: עו"ד מלכה עווידה עזאם מונתה בימים אלה לרשמת ההוצאה לפועל הראשונה מהעדה הדרוזית.

את עזאם, עורכת דין בתחום פשיטות רגל, מקרקעין, ביטוח לאומי והוצאה לפועל, מינתה שרת המשפטים איילת שקד, בהתאם להמלצת הוועדה לבחירת רשמים ברשות האכיפה והגבייה.

"מינויה של מלכה עווידה עזאם הוא תוספת משמעותית לפתיחת השערים של מערכות המשפט על סוגיהן השונים, בפני קהלים נוספים", מסרה השרה שקד.

מלכה עויידה עזאם ואיילת שקד / צילום: שמרית רגב שרייבר
 מלכה עויידה עזאם ואיילת שקד / צילום: שמרית רגב שרייבר

הת'ור של דניאל בירנבאום

מנכ"ל סודהסטרים ו"ההר" מ"משחקי הכס" שוב יככבו בסרט

ת'ור ביורנסון, השחקן האיסלנדי ענק-הממדים, המוכר בעיקר כמי שממלא את דמותו של "ההר" בסדרה משחקי הכס, נחת בישראל. בנוסף לתפקידו בסדרת הקאלט האמריקאית, ביורנסון מופיע לפרקים כפרזנטור של סודהסטרים. במסגרת זו תצלם השבוע החברה את הקמפיין הגלובלי שלה לגיוס עובדים, כאן בארץ הקודש, כאשר הצילומים ייערכו בשני אתרים: במשרדי מטה החברה באיירפורט סיטי ובמפעל הממוקם בנגב סמוך לרהט.

ולא רק ביורנסון יככב בסרטון. גם דניאל בירנבאום, מנכ"ל החברה יופיע בה, כשהוא מציג את ערכיה ולצדו מאות ניצבים מעובדי החברה.

נזכיר כי ביורנסון משתתף בסרטוני הפרסום של סודהסטרים כבר משנת 2016. בנוסף לתפקידים אלה, הוא לוקח חלק בתחרויות "האדם החזק ביקום", וככזה, ביקורו בישראל (שיסתיים ביום שלישי) דרש היערכות מוקדמת הכוללת שף פרטי שיכין ארוחות עתירות קלוריות מדי שעתיים.

דניאל בירנבאום ותור ביורנסון / צילום: Vlad Gavron
 דניאל בירנבאום ותור ביורנסון / צילום: Vlad Gavron

אורי אלדובי פורש מתפקיד יו"ר איגוד תעשיות חיפושי הגז והנפט

אורי אלדובי, בעלי בית ההשקעות הלמן-אלדובי, יו"ר איגוד תעשיות חיפושי הגז והנפט בישראל ובעלי שותפות הגז הזדמנות ישראלית, פורש מתפקידו כיו"ר האיגוד, תפקיד אותו מילא כ-7 שנים.

באיגוד חברות בין היתר שותפות רציו, הזדמנות ישראלית, ציון, דלק קידוחים, נובל אנרג'י, אלון גז, אדיסון, חברת אנרגי'אן היוונית ועוד.

אלדובי מסר כי: "לאחר שבע שנים של פעילות אינטנסיבית כיו"ר האיגוד, ברצוני להמשיך בפעילות התנדבותית בדרכים נוספות, תוך התמקדות באתגרים חברתיים חדשים. במהלך כהונתי השלמנו צעדים משמעותיים עם התחלת פיתוח מאגר לוויתן ומכירת מאגרי כריש-תנין, השלמת חוק האזורים הימיים והמכרז הראשון לפתיחת הים לתחרות.

"עם זאת, אנו ממשיכים להתמודד עם אתגרים מורכבים בזירה הרגולטורית והציבורית, בהם הצורך בפתיחת ערוצי ייצוא לגז הישראלי, הצורך בהסכמי יוניטיזציה עם המדינות השכנות והסדרת כללי המס לחברות הגז-נפט. אני משוכנע שאיגוד הגז ימשיך לפעול להטמעת מהפכת הגז הטבעי".

בשלב זה לא מונה מחליף לאלדובי. נמסר כי בקרוב יובא מועמד לאישור חברי האיגוד.

אורי אלדובי  / צילום :דורון סהר
 אורי אלדובי / צילום :דורון סהר

רן ברקת, סמנכ"ל הכספים באורבוטק, פורש באופן מיידי

את מקומו ימלא אלון רוזנר, סגן נשיא בחברה

שינויים בהנהלת אורבוטק: סמנכ"ל הכספים רן ברקת הודיע על עזיבתו אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, ובמקומו מונה אלון רוזנר. ברקת עזב את התפקיד באופן מיידי בשל מה שהוגדר כ"סיבות אישיות", וכוונתו לחזור לארה"ב עם משפחתו. עם זאת, באורבוטק ציינו כי על מנת להעביר את התפקיד בצורה מסודרת, ברקת יישאר זמין לחברה עד סוף חודש פברואר.

רוזנר הוא עובד ותיק באורבוטק, אליה הצטרף ב-2007. הוא כיהן במספר תפקידים בתחום הפיננסי והתפעולי וב-10 החודשים האחרונים כיהן כסגן נשיא לתמיכת לקוחות ותהליכים עסקיים, והיה אחראי בין היתר על הממשל התאגידי בחברה. קודם לכן ניהל רוזנר את התחום הפיננסי בחברה הבת של אורבוטק בהונג קונג. לפני שהצטרף לחברה, הוא היה סמנכ"ל הכספים בחברת Wintegra.

"אני רוצה להודות לרן על מאמציו ותרומתו לאורבוטק ולאחל לו ולמשפחתו הצלחה בחזרתם לארה"ב", מסר מנכ"ל אורבוטק, אשר לוי. "אלון עבד בשיתוף פעולה הדוק עם ההנהלה הבכירה של החברה בשנים האחרונות ואנו מרוצים מאוד מכך שימלא תפקיד עוד יותר גדול בניהול החברה".

אחת מהמשימות הראשונות של רוזנר כסמנכ"ל כספים תהיה ייצוג החברה, לצד המנכ"ל לוי והנשיא ומנהל התפעול עמיחי שטיינברג, במסגרת כנס משקיעים שמארגן בנק ההשקעות Needham בניו יורק בשבוע הבא.

אורבוטק מפתחת טכנולוגיות לשימוש בתהליכי הייצור של מוצרי אלקטרוניקה מתקדמים ונסחרת בנאסד"ק בשווי של 2.5 מיליארד דולר.

אלון רוזנר / צילום: אתר החברה
 אלון רוזנר / צילום: אתר החברה