מי הוזמן אמש לארוחת גורמה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א?

וגם: מלאנוקס משיקה אקסלרטור, ובכירי החברה מעניקים טיפים

ג'ודית והנרי טייק עם פרגוס סטוארט  / צילום: פאביאן קולדרוף
ג'ודית והנרי טייק עם פרגוס סטוארט / צילום: פאביאן קולדרוף

כוכבי הערב

הכול כשר בפגישה שנערכה אמש במלון בתל-אביב

אמש (א') נערכה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל-אביב ארוחה חגיגית ומאתגרת. דיויד כהן, מנכ"ל המלון, הזמין כמה מחבריו הטובים לארוחת גורמה עליה היה אמון אורח כבוד נוסף - השף דניאל קורי העטור כוכב מישלן ממסעדת לוצ'ה שבמלון אינטרקונטיננטל סן פרנסיסקו.

הארוחה פתחה שבוע בו יתארחו השף וכוכבי במטבח המלון במסגרת פרויקט The Taste of Michelin ויציעו ארוחות שגם יעמדו באתגר הכשרות.

לאירוע ההשקה שכלל קוקטייל וארוחה, הגיעו ג'ודית והנרי טייק, בעלי המלון, יחד עם נציגי הרשת מרחבי העולם, בהם פרגוס סטוארט, סגן נשיא חטיבת מלונות יוקרה של רשת IHG באירופה; ופיטר קולר, מנהל אזורי של הרשת בצפון קליפרוניה ומנכ"ל אינטרקונטיננטל סן פרנסיסקו.

בקרב החברים המוזמנים שנענו לבחון את האתגר היו אנשי ונשות עסקים בהם: אודי דהן, מנכ"ל UBS; אבי ורטהיים, יו"ר אלוני חץ; דורון ספיר, מנכ"ל CAL; ארז מלצר; ומשה טרי, נאמן כלל ביטוח.

מגייסים את המגייסים

מלאנוקס משיקה אקסלרטור, והבכירים מעניקים טיפים

בזמן שהקרן האקטיביסטית סטארבורד ממשיכה להפעיל לחץ על הנהלת מלאנוקס, ציינו בחברה אירוע השקה חגיגי לסטארט-אפיסטים צעירים ומלאי מוטיבציה.

אל מתחם ה-Sosa בתל-אביב הגיעו אתמול אורחיה של מלאנוקס קפיטל, זרוע ההשקעות של מלאנוקס. היעד: אירוע השקת Seed Program, תוכנית ההאצה (אקסלרטור) לסטארט-אפים בתחילת דרכם, הנמצאים בשלב הגיוס הראשוני.

נמרוד גינדי, סמנכ"ל ההשקעות של החברה, הציג את התוכנית, שבמסגרתה יקבלו הסטארט-אפיסטים גישה למוצרים ולטכנולוגיות של מלאנוקס, כמו גם ייעוץ עסקי וחיבור ללקוחות, קרנות הון סיכון ונטוורקינג עם גורמים שונים בתעשייה. עוד אירחו והתארחו: איל וולדמן, מייסד, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס; אניה אלדן, מנהלת זירת הזנק ברשות החדשנות; לילך דנביץ, שותפה ב-iAngels; ורנן חלק, מייסד ומנכ"ל חברת התוכנה Vast Data.

וולדמן אף שיתף את הנוכחים בנסיונו ואמר להם כי "הייתי במצב שלכם בעבר, עם גליליאו ועם מלאנוקס בתחילת דרכה; נעזרנו בחברות דוגמת אינטל וברוקייד, והם היו אח גדול בעבורנו". הוא חתם בהמלצה אישית: "אל תעשו מה שטוב למלאנוקס, תעשו מה שטוב לכם".

אניה אלדן לילך דנביץ רנן חלק נמרוד גינדי / צילום: אילון לוי
 אניה אלדן לילך דנביץ רנן חלק נמרוד גינדי / צילום: אילון לוי