את מי פגש אדוארדו אלשטיין בתערוכת סייברטק?

וגם: ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא Dell EMC, תומכת בקהילת הלהט"ב

אדוארדו אלשטיין עמי הראל ושולם לפידות / שי בן אפרים
אדוארדו אלשטיין עמי הראל ושולם לפידות / שי בן אפרים

אדוארדו אלשטיין מצא זמן לסייבר

את מי פגש בעל השליטה באי.די.בי בתערוכת סייברטק?

בזמן שהוא מתקשה להתמודד על רכישת יורוקום ומאבד מומנטום, התפנה אתמול (ג') אדוארדו אלשטיין, בעל השליטה באי.די.בי ויו"ר אלרון, ניצל מומנטום אחר, והגיע אל מתחם הסייבר של אלרון ו-RDC בוועידת הסייברטק שבמרכז הירידים בתל-אביב.

במסגרת הביקור עבר אלשטיין בין חברות הפורטפוליו שבהן השקיעו אלרון ו-RDC, חברת הבת של רפאל ולאלרון, יותר מ-20 מיליון דולר.

קודם לבואו של אלשטיין, דיבר זוהר רוזנברג, סמנכ"ל סייבר באלרון, במהלך מליאת הפתיחה על מטבעות קריפטוגרפיים בעולם אבטחת הסייבר. אלשטיין ניצל את הזמן, וגם נפגש גם עם ארנה ברי, סגנית נשיא Dell EMC ומנהלת מרכז המצוינות (ראו משמאל) ועם אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים בביתן פארק הסייבר גב-ים נגב.

עוד נכחו: שולם לפידות, מנכ"ל אי.די.בי; עמי אראל, דירקטור באלרון ויו"ר סלקום; בני גנץ, דירקטור באלרון; ארי ברונשטיין, מנכ"ל אלרון; ואחרים.

אדוארדו אלשטיין עמי הראל ושולם לפידות / שי בן אפרים
 אדוארדו אלשטיין עמי הראל ושולם לפידות / שי בן אפרים

חתום בגאווה

ארנה ברי תומכת בקהילת הלהט"ב

השבוע השיק מרכז המצוינות של Dell EMC ישראל קבוצת עבודה בחברה, שתפעל לקידום תחום הגאווה והקהילה הגאה. לכבוד זאת נערך טקס חתימה מיוחד, בו נכחו שלומי ליברמן, סמנכ"ל התפעול של מרכז המצוינות, אסף כהן, ממקימי הקבוצה בחברה, ואף העיתונאי והיוצר גל אוחובסקי.

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא Dell EMC ומנהלת מרכז המצוינות, היא שחתמה בשם החברה על מסמך IDS - Israel Diversity Standard של קהילת הלהט"ב LGBTech, הקורא ליצירת סביבת עבודה הוגנת, שוויונית, בטוחה ומעודדת בארגוני הייטק.

ברי בצהירה כי "חתימתנו על המסמך והקמת קבוצת Pride בחברה, מבטיחה שלא תתרחש בין כתלינו אפליה על רקע העדפה מינית, כמו שאנו לא מפלים על רקע מגדר, דת או לאום, מאחר שארגונים הם לא רק מקום עבודה, אלא חלק ממרקם החיים של העובדים".

אוחובסקי הודה כי הוא נרגש. לדבריו זו הייתה הפעם הראשונה שבה הוא משתתף באירוע כזה בחברה עסקית.

הוא סקר את הקהילה הגאה בישראל בשנים האחרונות וציין כי בני ובנות הקהילה נמצאים במקום טוב ביחס למקביליהם/ן בעולם. עם זאת, לדבריו, הדרך עוד ארוכה ויש עדיין אפליה בחברה הישראלית בכל הקשור לקהילה הגאה.

שלומי ליברמן אסף כהן גל אוחובסקי וארנה ברי / צילום: שלומי ליברמן
 שלומי ליברמן אסף כהן גל אוחובסקי וארנה ברי / צילום: שלומי ליברמן

ידידותיים לסביבה

חשיפה לדרום: מי הזמין את המפעלים לנגב כי "לא צריך שם רק הייטק", מי הפגינו מודעות סביבתית ומי "לא עשו שיעורי בית"?

במלון הילטון בתל-אביב נפגשו אתמול אנשי ונשות עסקים, תעשיינים, רגולטורים ופעילי איכות הסביבה. המטרה: כנס סביבה 2050 (לשעבר "סביבה 2020", שכבר נמצאת במרחק שנתיים בלבד מאתנו), בה מתדיינים על סוגיות שבין סביבה לתעשייה.

נצפו בסביבה: יוחנן לוקר, יו"ר כיל; עובדיה עלי יו"ר בזן וישר בן מרדכי, המנכ"ל; משה לחמני, יו"ר שיכון ובינוי ויובל דגים המנכ"ל הנכנס; נחמה רונן, יו"רית ממן ותאגיד המיחזור אל"ה; אבי גבאי, יו"ר המחנה הציוני; אריאל קפון, מנכ"ל קבוצת ורידיס; ד"ר אלי אברמוב, סמנכ"ל תפעול גלובלי באדמה; ד"ר מיקי הרן, דירקטורית בכיל; סער ברכה, מנכ"ל תהל; אודי אדירי, מנכ"ל משרד האנרגיה; מאיה יעקבס, מנכ"לית צלול; ד"ר גלעד גולוב, מנכ"ל החברה לשירותי איכות הסביבה ועינב סמואילוף, סמנכ"לית החברה; ירון ברדוגו, מנכ"ל תאגיד המיחזור אסופתא; רוני קומר, מנכ"ל תהל סביבה; עמית ברכה, מנכ"ל אדם טבע ודין; ליהי שחר ברמן, מובילת המאבק בחיפה מטעם מגמה ירוקה; ואחרים.

כצפוי ממפגשים כאלה, במהלך הכנס היו גם חילופי דברים וטענות. כך למשל, בפאנל שעסק בתעשייה, תקפו פעילי הסביבה את נחמה רונן ואת מיקי הרן, מנחת הפאנל. לטענתם, עם פרישתה של רונן מהמשרד להגנת הסביבה היא הגיעה היישר לדירקטוריון בזן, והרן, עברה לתפקיד דירקטורית בכיל. רונן, שישבה בקהל, לא שתקה. היא קמה ממקומה לכיוון הבמה והבהירה: "מישהו כאן לא עשה שיעורי בית. לקח לי שמונה שנים מאז שפרשתי מהמשרד לאיכות הסביבה ועד שהשתלבתי בבזן". בני ביטון, ראש עיריית דימונה, ניצל את ההזדמנות והזמין את מפעלי התעשייה ממפרץ חיפה. "בואו אלינו לנגב", הוא אמר, "אנחנו חייבים תעשייה איכותית. לא רק הייטק שהוא היום פה ומחר שם".

נחמה רונן ומיקי הרן/ צילום: יוני רייף
 נחמה רונן ומיקי הרן/ צילום: יוני רייף