עובדי יורוקום מתארגנים למאבק: הפגינו מול ביתו של אלוביץ'

הפגינו מול ביתו של שאול אלוביץ' בצהלה בדרישה לקבל את המגיע להם ■ המתעניינים ברכישת החברה: ח.י אלקטרוניקה ולפידות ■ החנות במשרדי יורוקום ברמת החייל נסגרה

שאול אלוביץ' / צילום: איל יצהר
שאול אלוביץ' / צילום: איל יצהר

עובדי יורוקום תקשורת דיגיטלית ויורוקום סלולר מתארגנים לקראת מאבק על רקע הגשת הבקשה להקפאת הליכים. העובדים שכרו עורך דין, והם מתכוונים לקחת חלק במאבק כדי להבטיח את זכויותיהם הסוציאליות.

לדברי מקורות בקבוצה, חלק מהעובדים אף הפגינו הבוקר (ה') מול ביתו של בעל השליטה שאול אלוביץ' בדרישה לקבל את המגיע להם. כרגע מסתמנים שני מועמדים לרכישת הפעילות של יורוקום תקשורת וסלולר הן ח.י. אלקטרוניקה ולפידות שבשליטת יעקב לוקסמבורג.

החברות פנו אתמול לבית המשפט בבקשה לצו הקפאת הליכים, לאחר שצברו חובות בסך כולל של כ-620 מיליון שקל. מדובר בחברות העוסקות בייבוא מוצרי תקשורת, סלולר, מדיה ומוצרי חשמל, ובין היתר משמשות זכייניות של חברות בינלאומיות כפנסוניק ונוקיה, טי סי אל מזגנים ועוד.

החברות מבקשות למנות להן שלושה נאמנים: עורך הדין ירון אלכאוי, יניב אזרן ואיל אייכל. הבקשה הוגשה בהסכמת הבנקים הנושים והמשקיפים שמונו לחברת יורוקום תקשורת.

מהבקשה עולה כי החובות של יורוקום תקשורת דיגיטלית נאמדים בכ-318 מיליון שקל. מתוכם, 293 מיליון שקל הוא חוב למערכת הבנקאית, חוב של כ-7 מיליון שקל לעובדים וכ-18 מיליון שקל לספקים. החובות של יורוקום תקשורת סלולרית נאמדים בכ-300 מיליון שקל. שתי החברות מעסיקות כ-70 עובדים.