הנקראות ביותר

צפו: יעדי קיץ 2018 - אזרבייג'אן וגנואה, אנחנו בדרך

בעידן בו מחירי הטיסות יורדים והחברות נדרשות להמציא עצמן מחדש, בישראייר שמים דגש על חבילות נופש משולבות ■ היעדים החדשים המובילים: באקו, גנואה וטנריף

באקו, אזרבייג'אן/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
באקו, אזרבייג'אן/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

*** בשיתוף ישראייר

אמנם המיזוג עם אל על נדחה, אבל בישראייר מתכוננים במרץ לעונת הנסיעות הקרובה. לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק של החברה, ב-2018 יפתחו יעדים חדשים עבור הקהל הישראלי, לצד אלה הפופולריים שכבר הפכו מוכרים אצלנו. "הישראלים חוזרים לאיי יוון, רודוס וסלוניקי. עוד יעד שהפך פופולרי הוא מונטנגרו, שכבר נכבשה לחלוטין על ידי ישראלים, ומציעה לתייר שילוב של ים, הרים ונוף".

צפו: היעדים החדשים לקיץ 2018

loading

היעדים החדשים שתיפתח החברה כוללים גם את באקו שבאזרבייג'אן. סתיו מספר כי "התחלנו להפעיל את הקו הזה בחורף ואנו רואים ביקושים גם לקיץ. מדובר במדינה מוסלמית מסבירת פנים, יש בה בתי כנסת וקהילה יהודית, מאד בטוח שם. יעד נוסף שצובר תאוצה לדבריו, הוא טנריף באיים הקנאריים, שניתן לבלות בו חופשת בטן-גב של שבוע על החוף.

סתיו מגלה כי החברה פותחת השנה קו לגנואה שבאיטליה. "זהו יעד ישן-חדש שלנו, העיר נמצאת שעתיים וחצי ממילאנו ומחיר הטיסה לשם נוח ועומד על 400 דולר לאדם. אפשר לבלות בעיר עצמה, ומי שמעוניינים יכולים להשתמש בה כבסיס לטיולי כוכב באזור ויש כאלה שבוחרים לצאת מהעיר לשייט של שבוע ימים".

בעידן בו כל אחד יכול להרכיב לעצמו עצמאית חבילה, הכוללת טיסה, בית מלון ורכב, ממשיכה ישראייר לשווק לקהל הרחב חבילות נופש. סתיו טוען כי ברוב המוחץ של המקרים, חבילה מובנית של החברה, הכוללת טיסה ובית מלון, תהא זולה יותר מחבילה בהרכבה עצמאית דרך הרשת. הוא גם מפנה את תשומת הלב לעלויות שאינן נכללות בחשבון בהזמנה העצמאית: "בחבילה שלנו יש העברות משדה התעופה לבית המלון, רבים נוטים לשכוח זאת בחישוב הסופי. ובשורה התחתונה, לדבריו, הזמנה מחברה ישראלית, שיש לה משרדים כאן ונציגים שאפשר לדבר איתם, עדיפה על רכישה אינטרנטית מאתר בחו"ל.

ולפני סיום, אי אפשר בלי שאלה על המחירים. "אם לוקחים בחשבון כי בשלוש השנים האחרונות המחירים ירדו בכ-10 אחוז מדי שנה, אז אפשר לומר שהגענו לתחתית. המצב אינו פשוט ולראייה בחודשים האחרונים שלוש חברות תעופה פשטו רגל. הדרך שלנו להתמודד עם הנושא הזה, הוא באמצעות שיווק חבילות נופש, וטיולים מאורגנים, שמעניקים ערך מוסף ללקוח".