איציק ברוך וישראל לוי ינסו לגייס כ-80 מיליון שקל בהנפקת אג"ח

חברת "רמות בעיר", המקימה את מתחם המגורים "רמות השרון" ברמת השרון, פרסמה טיוטת תשקיף

הבורסה לניירות ערך בתל אביב / צילום: איל יצהר
הבורסה לניירות ערך בתל אביב / צילום: איל יצהר

יזמי הנדל"ן איציק ברוך, בעלי קבוצת יובלים, וישראל לוי, בעלי קבוצת ישראל לוי נדל"ן, עומדים על סף כניסה לבורסה בתל-אביב.

חברת "רמות בעיר", הנמצאת בבעלות משותפת של החברות ובניהולו של אליאב מימון, פרסמה אתמול (ה') לציבור טיוטת תשקיף להנפקת איגרות חוב בבורסה בתל-אביב. החברה מתכננת לגייס כ-80 מיליון שקל מהציבור, כשאת ההנפקה תוביל דיסקונט חיתום.

רמות בעיר מקימה את מתחם המגורים "רמות השרון" ברמת השרון. מדובר במתחם פינוי-בינוי גדול ברחוב החלוץ, המאגד בתוכו 4 פרויקטים אשר במסגרת כל אחד מהם יוקם מגדל בן 23-26 קומות. בסך הכול יוקמו במתחם 588 יחידות דיור חדשות במקום 168 יחידות דיור ישנות.

פרויקט המגדל הראשון נמצא כבר בעיצומה של הבנייה (שלד קומה 23), ואילו פרויקט המגדל השני נמצא בתחילת הבנייה (חפירה ודיפון), זאת לאחר שדיירי שני הפרויקטים הללו כבר פונו מבתיהם ו-4 בנייני רכבת מתוך 7 בניינים ישנים נהרסו.

הדירות החדשות יהיו בנות 4-6 חדרים ופנטהאוזים. הדיירים שמפנים דירות בנות 3 ו-4 חדרים בשטח ממוצע של כ-55-80 מ"ר, יקבלו דירות חדשות, בנות 4-5 חדרים בשטח של 100-115 מ"ר ויכללו מרפסת, ממ"ד וכן חניה בחניון תת קרקעי. שטחו של הפרויקט כ-13 דונם, והוא יכלול פארק פנאי המתפרש על פני 11 דונם. שיווק הפרויקט החל לפני כשנה וחצי.

בכוונת רמות בעיר לשעבד לטובת בעלי איגרות החוב את העודפים שייצברו מהפרויקטים א' ו-ב' של המתחם, הנאמדים בכ-145 מיליון שקל (64 מיליון שקל בגין פרויקט א' ו-81 מיליון שקל בגין פרויקט ב'). בסך הכל, שני הפרויקטים כוללים 206 יח"ד למכירה, מתוכן נמכרו עד כה 66 יח"ד.

סך המכירות של שני הפרויקטים מוערך בכ-500 מיליון שקל והרווח הגולמי בגין שני פרויקטים אלה נאמד בכ-82 מיליון שקל (לפי דוחות המפקח מטעם הבנק המלווה).

מבחינת מועדי ההשלמה, החברה צופה להשלים את פרויקט א' בנובמבר 2019 ואת פרויקט ב' ביוני 2021. יצוין כי במסגרת פרויקטים ג' ו-ד' מיועדות למכירה 204 יח"ד נוספות בהיקף כספי של כ-500 מיליון שקל ועם רווח גולמי חזוי של כ-90 מיליון שקל.

עורכי הדין המטפלים בהנפקה הנם דני מרקוביץ ונאווה רוזיליו ממשרד יגאל ארנון ושות'.

קבוצת יובלים הוקמה בשנת 2000 על ידי איציק ברוך, והיא פועלת בתחום של ייזום, תכנון והקמה של פרויקטים למגורים, התחדשות עירונית, מסחר ומשרדים ברחבי הארץ. נכון להיום, הקימה ומקימה קבוצת יובלים כ- 1,300 יח"ד וכ-50,000 מ"ר משרדים בתל-אביב, רעננה, רמת השרון, נס ציונה ואילת.

חברת ישראל לוי נדל"ן, בבעלותו של ישראל לוי, פועלת מזה למעלה מ-25 שנה בתחומים של יזום, הקמה והשבחה של פרויקטים, לרבות מתחמי מגורים, מתחמי יוקרה, משרדים, מתחמי פינוי-בינוי, מרכזים מסחריים, בתי מלון ועוד ברחבי הארץ.